1 Temmuz 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 36

1 Temmuz 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 36

Ancak bu hiçte kolay değil çünkü yol üzerinde bizi çeşitli tehlikeler bekliyor. Tehlikeler- den bazıları, tuğladan duvar- lar, elektrik direkleri, yol üstün- de duran köpekler. Bu tehlike- lerden korunmak için engelin üzerinden atlamak veya yoa- nından geçmek gerekiyor. Eğer engele takılıp düşerseniz kalkana kadar oldukça za- man kaybedip maç bitimine kadar yetişme şansınızı tehli- keye atarsınız. Seçebileceğimiz görevler- den başka birinde Curly'e K K K B iR T kraker yedireceğiz. Bunun için kaşığını kontrol ederek çorba- dan krakerleri seçmesine yar- dımcı olacağız. Oyunda İlerledikçe karele- rin seçiminde kulanılan elin gi- derek dahüa hızlı hareket et- meye başladığını fark edebi- lirsiniz. Elli yavaşlatmak için tek yapabileceğimiz onları dö- ğüştürmek. Daha doğrusu Moe diğer iki arkadaşını dö- vecek, Üç kahramanımızda boş bir alana gelirler. Moe diğer iki- sine kendisini takip ettiklerin- den dolayı kızar ve onları döv- meye başlar. Biz Moe'yu kont- rol ederek diğer ikisini dövme- ye çalışacağız. Yapabilecek- lerimiz arasında yumruk, tek- me, tokat atmak gibi hareket- ler var. Eğer vurmayı başara- bilirsen kontrol ettiğimiz el da- ha yavaş hareket edecek. Bu- nun için vuruşumuzun isabetli 36 balarla etrafta gitmekte olan İnsanları ezmek zevkli olabilir ancak bu size para kazandır- Maz. Para kazanmanın bir başka yolu da şans karesini seçmek olabilir. Mesela içinde para olan buz kalıbı. taşınırken Curly'nin kafasına düşebilir. Bu parayı sahiplerine teslim etti- ğinizde ödül olarak 2105'lık bir çek alırsınız. Şans karesinde karşımıza çı- kabilecek fırsatlardan bir ta- olması gerekir. Ancak bu hiç- te kolay değil çünkü rakipleri- miz dayak yememek için ken- dilerini son derece iyi savunu- yorlar, Para kazanmak için yapa- bileceğimiz işlerden biriside hastanede çalışmak. İşimiz hastanedeki ufak arabaları kullanmak. Kullandığınız ara- | nesi de, İiçinde para bulaca- ğımız bir kasa, Curly bu kasa- yı tekme atarak kıracak ve içinden 200$'lık bir çek bula- cak. Ancak bu sırada ayağı- ni da kırmış olacak. Şans ka- resinden en kolay, yolda gi- derken para bularak kazanır- SINIZ. Eğer Bay Fleecem'in resmi-