1 Temmuz 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41

1 Temmuz 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

nıza cevap olarak Overlord kodunu gönderin. Helikopterle varmanız gere- ken yere indiğinizde görüntü değişecek. Bulunduğunuz ye- rin bir kaç ekran İlerisinde var- mak istediğiniz binaya ulaşa- bilirsiniz. Bütün görevlerde kullanma- mız gerekecek birtakım alet- lerle donatılıyoruz. Görevler si- rasında bu aletlere son dere- ce ihtiyacımız olacak. Ancak bu aletleri kullanırken son de- rece hassas ve dikkatli olmak gerekiyor. Bize verilen aletlerden baş- ka yolumuz üzerinde de çeşiltli aletler bulacağız. Bulacağı- mız aletlerden bazıları: Gaz bombaları (atılan kişiyi bayıl- tır.), alarm kilitleri, mayın ara- yıcı, beyin tarayıcı, geçiş kü- gıtları, güvenlik geçiş kartları, bu kartlar sayesinde girilmesi yasaklanan bölgelere çıkan kilitli kapıları açarak rahatça araştırmanıza devam edebi- lirsiniz. İkinci görev ilkine göre biraz daha zor. Bu görevde özel aletlerimizden bazılarını kul- lanmadan görevi tamamla- mak imkânsız. Görevimiz misil odasını bulup buradaki misil- İMPOSSİBLE mpossible Mission ilk çıktığın- vi da çok büyük ilgi görmüştü. İçinde dijital ses kullanan ve son derece güzel grafiklere sahip olarak © günlerde bir numaralı oyunlardan biri olup pek çoklarımızı günlerce uğ- raştırmıştı. Stay a while, Stay for ever, diyerek başlayan oyun çeşitli robotlarla müca- dele ederek etraftaki eşyalar- da gizli şekilleri aramanızı ge- rektiriyordu. Elde edilen şekil- leri uygun biçimde birleştirile- rek bize gerekli gizli kelimeyi elde etmek bu oyundaki amacımızdı. L W . ö OA LO ee iin 'Wıı*'wı leri etkisiz hale getirmek. Bun- dan başka nükleer reaktörün yerini tasbit edip erimesini sağlamak gerekiyor. Aradıklarınızı. bulduğunuz- da dört haneli bir kodu girme- niz istenecek, Misili etkisiz ha- le getirmek için bu kodu tah- min ederek doğrusunu bul- manız gerekir. Üçüncü görevimiz diğer iki- sinden daha kolay görünme- sine rağmen içlerinde en zor olanıdır. Amacımız liderin ken- disini bulmak. Lider beynine bir bir alet taktırarak herkesin MA LO İ Iİmpossible Mission İl. bir çok yönden ilk oyuna son derece benziyor. Kontrol ettiğimiz kişi hiç değiştirilmeden bu oyun- da da kullanılmış. İlk oyunda kulla//dığımız bilgisayarın ye- rine daha değişik bir cep bil- gisayarımız var. Odalardaki platformlara üç boyutlu görü- nüş verilmiş. İlk oyundaki To- botlardan farklı bazı robotlar- da işimizi daha zorlaştıriyor. Ancak bu oyunda çözmemiz gereken şifre o kadar zor de- ğil. İlk oyundaki dijital seslere fazla yeni ses efektleri eklen- memiş. aa A A - Üai kendisini önemli bir kişi olarak görmesini sağlıyor. Sİz yanınız- daki beyin dedektörü ile bu aracı arayıp etkisiz hale getir- melisiniz. Bu görevide başardığınızda oyunumuzu başarı ile bitirdiniz demekltir. Oyunun Değerlendirmesi: US Goldu / disket GRAFİK : 9 SES y ZORLUK : 9 DEĞER :8 GENEL :8 Sonuç olarak yeni oyun için, ilkimne göre grafik açıdan da- ha geliştirilmiş ancak konu açısından aynı külmış diyebi- liriz. İlk oyunda olduğu gibi yok ettiğimizi zannettiğimiz deli profesör karşımıza çıkıyor. Pro- fesörün amacı bu seferde dünyayı yok etmek. Profesörü durdurabilmek için sadece sekiz saatimiz var. Bu oyunda da ajan 4128 rolü- nü üstlenerek verilen görevi yerine getirmeye çalışacağız. Görevimiz sırasında plat- formlarda çeşitli atlayışlar ya- parak çevredeki eşyalara ulaşıp araştırma yapacağız. Eşyalar arasında arabalar, bi- sikletler, ofiş eşyaları, spor eş- yaları bulunuyor. 41

Bu sayıdan diğer sayfalar: