1 Temmuz 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 56

1 Temmuz 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 56
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

NO A EEU SA LAi lel N V. SPIDDERMAN: Oyunda ilk ola- rak 'Madame Web'e giderek oyun- daki karakterlerin isimlerini SCAN - isim- komutuyla verin. Ringmaster dışındaki bütün düşmanlarınızı yo- ketmek için gerekli ipuçları verile- cektir. Ringmaster için gerekli ipu- cunu kendisine sorarak bulmalısı- nız.. Ringmaster'ı yoketmek için CLOSE EYES, W, PUSH KNOBE, TURN KNOBE komutlarını verme- lisiniz. Sandman için ise JUMP UP, W, LOOK CRIB, GET GEM yazma- lısınız. Ağ yapmak için önce 4. kata çıkıp duvardaki portrenin yanında şu iki komutu verin: OPEN PAİNTING, TAKE PAPER. Daha sonra 3. kat- tan EXOTİIC CHEMİICAL' alın ve la- boratuvar'a girip MAKE WEB diye- rek ağı yapın. Böylece 2. katta gök- delenin dışına çıkıyorsunuz. GO ROOF diyerek çatıya gittikten son- ra havlandırma kapağını açarak içe- ri girin. Burada dönen bir pervane göreceksiniz. Buna SHOOOT WEB AT FAM komutuyla 5-6 defa ağ ata- rak yavaşlamasını sağlayın. Böyle- ce pervanenin hızı saniyede 50 de- vire düşecektir. Bundan sonra ağı pervanenin arkasındaki düğmeye atarsınız pervane duracaktır. Bura- ya girerek 5 defa DOWN komutunu verirseniz. Doctor Octopus ve Elect- royu bulabilirsiniz. FRANKENSTEİN: Bahçedeki sandığı açmak için UNSCREW HIN- GE BY KNIİFE komutunu vermelisi- niz. Evden itibaren E, E,N, N, E,N, W yön komutlarıyla ağacın bulundu- ğu yere gelin ve ayı ile karşılaşır kar- şılaşmaz ağaca tırmandıktan sonra ayı 8 feet kadar uzaklaştığında ağaçtan inin. MASTERS OF THE UNİVERSE: Timelinkleri saate takmak için FIT TİMELİNK CLOCK komutunu verin. Nehir kıyısında bulacağınız sazları WEAVE REED diyerek dokursanız sağlam bir ipiniz olacaktır. TIE RO- PE WYCOORD komutunu vererek sağlam bir kanca elde edebilirsiniz. WOLFMAN: Oyuna başlar başla- maz LOOK AT MİRROR komutunu verin. Daha sonra WASH FACE di- yerek yüzünüzü yıkayın. Üzerinizde- 56 ki kanlı yeleği çıkarmak için REMO- VE DOUBLET yazın. Daha sonra BURN DOUBLET komutuyla yele- ği yok edin. Dışarı çıkmadan evvel sandıkta bulunan tüniği giymeyi unutmayın. TEMPLE ÖF TERROR: Köprüyü geçtikten sonra doğudaki evde bu- lunan cinleri KILL ELVES BY SWORD yazarak öldürün. JACK THE RİPPER: Dişarıya çık- SÜPER IŞIKLI KALEM ga © özGÜ | N ç,“——ÜMF giLiKTE” KAŞET veya DİSKETTE 17 000.- TL. TÜRKİYE'DE lıghtpen &i AĞ B 'JİM N ÇAZI UZWKı iE oyut. ” yE 1MÜG İLK DEFA; DOKUNMATİK LIGHTPEN mak için kapıyı değil pencereyi kul- lanın. TIE SHEET yazarak bir ip yaptıktan sonra pencereden inebi- lirsiniz. Dışarı çıkmadan evvel traş olma vb. işlemleri yapmayı unutma- yın. Pencereden aşadğı inerken ya- nınızda herhangi bir şey taşıyama- dığınızdan önce bunları pencereden aşağı atın. Ipuçlanm gönderen Alex Pamir ve Ertan Örnek'e teşekkürler. | xwııwıwımı Si 4 47 İSTEKLERİNİZİ YAZILI VEYA TELEFON İLE YAPABİLİRSİNİZ. İŞIKLI KALEM BEDELİNLAŞAĞI DA YAZILI BHANKA HESAKİMIZA YA HHV/'.' WV*.HİMJXIF NUN FOTOKOPİSİNLADRESİ WİZE nrm )ı'ı' İNİZ ı' İPARIŞINİZAYINI Ğ KİA Dlş’ılı.muı VE PAZARLAMA LTD. Şi Tİ, MENLER İŞHANI NC VCELE POSTASERVİSLİLE GÖNDERİLECEKTİR VAKIFLAR BANKASI RNIMR huıkıllıiıu şîi HESAP NO, 21.10188-4 1078 KAVAKLİDERE-ANKARA FAŞ AM AN AA BT ANİ B

Bu sayıdan diğer sayfalar: