1 Aralık 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 21

1 Aralık 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 21

adamı olarak idam fermanına maruz kalmamak için her zaman bir şeyleri söyleyememenin korkusunu duymak zorundadır.” Hatta Fahle görüşünü tüm Federal Almanya'yı kapsayan bir ağlaştırmayı isteyecek ölçüde ile- ri götürüyor. GaU'nun ağ-tasarımlarına ilişkin görüşleri aygıt yapımcısı Massag ta- rafından desteklenmekte. Massag, DFÜ destekli merkezi bir veri kaydı- nın kaçınılmaz olduğunu düşünüyor. Fahle de atom santrallarının çevreyi tehdit ettiği konusundaki kanıtı”” an- cak yoğun bir ölçüm ağı sayesinde el- de edebileceğimizi” onaylıyor. Gitgide yeni yeni gruplar, örneğin İngiltere'de etkinlikte bulunanlar da, bir ağlaştırma düşüncesiyle ilgilen- mekte ve bunun için uygun teknikler aramaktadırlar. Bu gruplar radyoak- tif tehlikelere ilişkin güvenilir bilgi- lerin -Çernobil felâketinden sonra ya- pılması gerektiği gibi- mümkün oldu- ğunca çabuk kamuoyuna iletilmesi- nin ancak bir merkez sayesinde müm- kün olabileceği kanısını taşıyorlar. Commodore Dergisi Abone Kampanyası Okurlarımızın bildiği gibi dergimizin abonelik hizmetine bir süre ara vermiştik. Önümüzdeki yıldan itibaren bu hizmeti yeniden sürdüreceğiz. Artan maliyetler nedeniyle dergimizin fiyatına 1988 ARALIK sayısında zam yapmamız kaçınılmaz hale geldi. Bu sayımız 4000 TL'den satılacak. Eski okurlarımızın bu zamdan etkilenmemeleri için, abone fiyatımızı bugünkü fiyatı temel alarak belirledik. Hizmetin sürdürülmesinde meydana gelebilecek karışıklıkları önlemek amacıyla da bu kampanyamızı belirli süreyle kısıtlı tutmak zorundayız. Yıllık abone ücreti olan 36.000 TL'nı Aralık ve Ocak ayları içinde iki eşit taksitte Yapı Kredi Bankası Teşvikiye Şubesi'ndeki 777 no.lu hesaba yatırarak dekont fotokopilerini dergimizin arka kapak içindeki form ile birlikte Dergi-Bilgisayar Uygulama Merkezi adresine gönderirseniz bu zamdan etkilenmemiş olacaksınız. Tabit isteyenler, kolaylık olması için 36.000 TL'nin tamamını bir defada gönderebilirler.