1 Aralık 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38

1 Aralık 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

alma yeteneğine sahip olma- nız gerekecek. Eğer yanlışlık- la kadın veya çocukları vurur- sanız mevcut puanlarınızdan 1000 puan çıkarılacak, Hedefleri vurmanız gereken ikinci kademeden sonra sırdı üçüncü kademeye geliyor. Bu kademede göreviniz bir Jip kullanmak. Jipi kullanırken karşınıza çıkacak engellerden korunmanız ve çeşitli ödül pu- anlarını toplamanız gerekiyor. Bunun için yol üzerinde bula- cağınız başlık, bot, cephane kutusu gibi eşyaları- almanız gerekiyor. Yolda karşınızd Çı- kacak engellere örnek olarak koniler, çitler, kaya ve kütükle- ri verebiliriz. Jip'in alacağı her hasar biraz daha yavaşlama- sına sebep olacaka. Normal- den fazla hasar hareketsiz kal- manıza sebep olur. Son kademe size silahsız dö- vüş sanatını öğretecek. Tekme atma, kafa atma, yumruk ve benzeri hareketler, kullanabi- leceklerinizden bazıları. Bütün kademelerde belirli bir za- man limiti var. Mesela son ka- demede süre sonunda rakibi- nizin sizden daha fazla ener- jisi varsa yenik sayılıyorsunuz. Eğitirm sonunda bir İla on arasında biİr derece alacak- sınız. Bu dereceyi saklayıp da- ha ileride çıkarılması planla- nan 19'un ikinci kısmında kul- lanabilirsiniz. Her kademe sekiz bölüm- den oluşuyor, ama her kade- mede bir bölümü tamamla- mak bir sonraki kademeye geçmek için yeterli. Ancak bir kademede on üstünden on almak İstiyorsanız, bütün böÖ- lümleri tamamlamanız gereki- yor. Oyunun Değerlendirmesi Cascade / Diste - Kaset GRAFİK : 7 SES 9 ZORLUK : 9 DEĞER :7 GENEL :7 ir kaç sene öncesine ka- dar platform tipi oyunlar çok yaygındı. Oyunumuz bu tip oyunlardan. Kahramanımız on üç kade- me boyunca çeşitli engelleri aşarak Mrs. Gristle'nin evine ulaşmaya çalışacak. Bu oyunda da kullanılan grafikler klasik platform oyun- larında kullanılan grafiklere benziyor: Briket duvarlar ve platfformlar, ipler, merdiven- ler, hareketli yollar ve asansör- ler. Her kademe bir ekrandan. oluşuyor. Bulunduğunuz ek- randaki çıkışa ulaştığınızda bir sonraki kademeye geçiyorsu- nuz. İsterseniz girdiğiniz geçi- di kullanarak bir evvelki kade- meye geri dönebilirsiniz. Her kademe birbirini mantıksal bir sıraya göre takip ediyor. Yolculuğunuz sırasında kar-

Bu sayıdan diğer sayfalar: