1 Aralık 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

1 Aralık 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

yunumuz İsmini ekranın üst sağ ve sol tarafların- da durmakta olan kartallar- dan almış. Kontrol etmekte ol- duğumuz kişi uzun saçlı, iyi ko- şabilen ve iyi sıçrayabilen bi- risi. Kahramanımızla birlikte on iki kademelik oyunu bitirmeye çalışacağız. Esas amacımız her kademede var olan dört bilmece parçasını bulmak. Bu görev tamamlandığında bizi bir sonraki kademe bekli- Or. Her kademede bulunan dört bilmece parçası teker te- ker ortaya çıkıyor. Aradığınız parçanın nerede olduğunu ekranın üst tarafında yer alan iki kartal başına bakarak an- layabilirsiniz. Daha doğrusu karfal başları size parçayı bul- rada yol gösterecekler. Eğer aradığınız parça sol tarafınız-. da kalıyorsa, sol taraftaki kar- tal göz kırpacak, sağ tarafta kalıyorsa, sağ taraftakı kartal göz kırpacak. Parçayı buldu- ğunuzda almak için ona değ- meniz yeterli olur. Bulunduğunuz kademedeki dört parçayı da topladığınız- da ekranın sağ tarafına koşa-- rak bulunduğunuz kademeyi 40 bitirebilirsiniz. Bir sonraki kade- me yüklenirken kahramanımız . kalan gücü ve silah miktarı derecesine göre pudan alıyor. Amacımız bilmece parçala- rını toplamak ama işimiz hiç de kolay değil. Çünkü etrafı- mız çeşitli yaratıklar tarafın- dan çevrilmiş durumda. Yara- tıkların tek amacı enerjimizi bi- Kontrol ettiğiniz topların en sonuncusu da yok olana ka- dar ilerlemeye devam edebi- lirsiniz. Son top da yok oldu- ğunda bulunduğunuz kade- Menin başına döneceksiniz. Topları kontrol etmek için kul- lanmanız gereken konfroller: Joystick sol: Hızlanma Joystick sağ: Yavaşlama Ateş tuşu: Zıplama Oyunun Değerlendirmesi ELİTE / Disket - Kaset GRAFİK : 7 SES .6 ZORLUK : 7 DEĞER : 6 GENEL - ::6 tirip bizi yok etmek. Bunun için bizi ezmeye çalışıyorlar. Karşı- laşacaklarımız arasında zıpla- yan ördekler, uçan kuşlar, çok büyük dinazorlar, mağara adamları ve goriller gibi son derece güzel çizilmiş yaratık- lar var,. Bu kadar düşman varken bu oyun bitmez diye hemen ümitsizliğe kapılmayın. Çünkü dört çeşit silahınız var. Silahla- rınız sayesinde güçlü düşman- larınızdan kurtulabilirsiniz. Si- lahlarınızdan makineli tüfek, roketatar ve lazer en güçlüle- ri, ama Üüçünün'de ortak bir kusuru var. Üçünün de cepha- nesi sınırlı miktarda bulunuyor.