1 Aralık 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

1 Aralık 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

vurabilirsiniz. Eğer top size çar- parsa, bir önceki geldiğiniz - kademeye geri gönderilirsiniz. Eğer bu ekranı geçmeyi ba- şarırsanız bir sonraki kademe- & > zgürlük, demokrasi ve bağımsızlık için savaş- mak zorundasınız. Ancak bu mücadeleye başlamadan evvel eğitilmeniz gerekiyor. İlk olarak sırada saldırı eği- timi var. Bu çalışma bütün ce- sareti kırık kişiler için son dere- ce etkili bir eğitim. Çalışma sı- rasında çeşitli engellerin hü- cumuna uğrayacaksınız. Her- hangi bir engeli geçerken Joystick kullahmadaki beceri- nin yanında zamanlama be- cerisine de sahip olmanız ge- rekiyor. Bunun için ekranın al- tındaki çubuğa dikkat edin. Ateş tuşuna basarak kırmızı belirtecin, çubuğun sağına doğru ilerlemesini sağlarsınız. Belirteç kırmızıya doğru ilerler- ken en uygun noktada ateş tuşuna bırakarak karşılaştığı- nız engeli geçmek için gerek- li hareketi başlatmış olursunuz. Ancak bu işlem sürecini öyle ayarlamalısınız ki, ateş tuşunu bıraktığınızda engele yaklaşı- ye geçiyorsunuz ve oldukça hatırı sayılır bir ödül puanı alı- yorsunuz. Her dört kademede bir ana uzay gemisine rastlayacaksa- nız. Bu gerçekte büyük bir ge- mi. Ana uzay gemisini yok et- mek son derece zor, Onu an- cak gözleri tam açıkken öldü- rebilirsiniz. Eğer başarıya ula- şırsanız sizi hatırı sayılır bir pu- an bekliyor. Ve kısa bir süre için de olsa görünmezlik özel- liği ile ödüllendiriliyorsunuz. Bazı Uzay iİstasyonlarında karşılaşacağınız kalp şekilleri veya zırh şekillerinin üzerlerin- den geçerek fazladan hak veya kuvvet alanı kazanabilir- SİNİZ. Oyunun Değerlendirmesi GO? / Disket - Kaset GRAFİK : 6 SES 5 ZORLUK : © DEĞER : 6 GENEL :© yor olabilesiniz. Çünkü belir- teç kırmızı noktaya ulaştıktan kısa bir süre sonra aşağı düş- meye başlıyor. Dolayısıyla - dfeş tuşunu sürekli basılı tuta- rak belirteci aldatmanız müm- “kün değil. Eğitim sırasında sola ve sa- ğa yapılacak kesin hareket- lerle de gerektiğinde, sallan- ma, yerde sürünme ve ayak- “ta dolaşma gibi hareketleri gerçekleştirebilmelisiniz. Tek parça olarak ilk eğitim alanını geçmeyi başarırsanız savaşma sanatında İlerleme gösterdiniz demektir. Sıra 7.62'lik bir silahla düşmanı saf dışı elmeye geldi. Bu çalışma gerçek savaşçılara göre, He- def karşınıza çıkacak, görün- tüyü istediğiniz yere ayarlaya- bilirsiniz. Ama ekranda size yardım eden hiç bir şey oölma- yacak. Hedefi vurabilmek için çok iİyi zamanlama ve nişan 37