1 Aralık 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 43

1 Aralık 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 43
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

B ekranda duran hedef belirte- ci ile halledilebilir. AMIGA'da hedefin atılmasını istemek için sağ mouse düğmesine basın. Hedefe ateş etmek için sol düğmeye basın. Bir yarı daire etrafında yer almış yedi hede- fe ateş etme yeri var. İkinci yarışma eskrim. Yarış- manın yapılacağı salon üç boyutlu olarak son derece gü- zel çizilmiş. Mücadele sırasın- da rakibe bakmak yerine se- yircileri seyretmek daha eğ- Jenceli, çünkü elma yiyenden tutun da yarışmayı filme alan kameramana kadar bir çok hareketli detay var. Kontrol ettiğiniz kişi ekranın DA solunda, rakibiniz sağında yer alıyor. Her iki oyuncu da telle arkaya bağlı. Bu tellerden gönderilen elektronik sinyaller sayesinde tam isabet alan oyuncu belirleniyor. Yapabile- ceğiniz dört ayrı hareket var. Veya durum sizin için kötüleşir- se geri kaçmanız da mümkün. Sırada uzun atlama var. Hız- lanmaki çin Joystick'i sallayın. Ancak bunu belirli bir ritim ile yapmanız gerekiyor. Çizgiye gelmeden evvel ateş tuşuna basın. Ancak atlama açısını iyi ayarlayamazsanız, sonuUç hiç de beklediğiniz kadar İyi olmaz. Mesela doksan dere- celik bir atlayış ne kadar hızlı olursanız olun sizi pek fazla uzağa götfürmez. Dördüncü yarışma tramp- len. Atlayışı yaptıktan sonra su- ya, ileri veya geriye doğru dö- nüş yaparak İnebilirsiniz. Atla- ma sırasında yapacağınız dö- nüş hareketleri ve suya giriş açınız alacağınız puanları be- lirleyen faktörlerden bazıları. Suya girdikten sonra havuzun içinde de kontrol ettiğiniz kişi-. yi izleyebilirsiniz. oldukça gAa- rip ama kontrol etliğimiz kişi son derece dayanıklı birisi. Çünkü sırt üst veya yüz üstü su- ya düşmesine rağmen sağ kalmayı başarabiliyor. En son yarışma olan 110 metre engelli koşu yarışmala- rin en güzel canlandırılmış olanı. Görüntü sanki yarışma- cıların arkasında bulunan bir kameradan alınmış gibi. Bu şekilde elde edilen üç boyut- lu görüntü gerçekfen mükem- mel ve görülmeye değer. Bu yarışta başarılı almanın sırrı ateş tuşuna basma za- manlamasını doğru yapmak- ta yatıyor. Eğer atlayışı yap- mak İçin ateş tuşuna basmak- ta gecikirseniz, oyuncunuz en- gele çarpıp yere düşer. Bu du- rumda hem ayağa kalkmak için zaman kaybedeceksiniz, hem de oyuncunuz yaralandı- ğı için hızlı düşecek, Oyunun Değerlendirmesi Tynesolf / Disket C-64 AMISA GRAFİK :9 — GRAFİK : 10 SES 30 ES o7 ZORLUK ; 7 ZORLUK : 7 DEĞER :9 DEĞER : 9 GENEL :8 GENEL : 8

Bu sayıdan diğer sayfalar: