1 Aralık 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 70

1 Aralık 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 70

Geçtiğimiz ay Londra'da düzenlenen PC Show '88'de bilgisayar dünyasının en son yenilikleri sergilendi. Bu yazıda Commodore 64'e ilişkin son gelişmeleri izleyeceksiniz. Ingiltere’nin başkenti Londra'da her yıl Personal Computer Show (PC Show) adı verilen bir fuar düzenlenir. Geçtiğimiz yıllarda PCM (Personal Cumputer World Show) adıyla dü- zenlenmiş olan bu fuarın sonuncusu geçtıgımız ay açıldı. Fuar kataloğun- da, “burada, Earls Court'ta, bilgisa- yar alanında geliştirilmiş ürünlerin en geniş katılımının sağlandığı bir sergi izleyeceksiniz”” ibaresi yer alıyordu. anında yapacağınız hızlı bir tur, Commodore 64 için pek fazla bir yenilik geliştirilmemiş olduğunu gös- teriyor. Bu tür fuarlarda ziyaretçile- rin en çok ilgisini çeken şey, yenilik- ler ve özellikle de yeni bilgisayarlar. En şaşırtıcı yeniliklerden birini Fran- sız yazılım firması UBI-Soft oluştu- ruyor. Firmanın yeni ürünü, Atari- ST için hazırlanmış olan “Iron Lord” adlı oyun. UBI-Soft'un ürün yöneticisi İsabelle de Batz, oyunun tüm diğer sistemlere uygun versiyon- larının kısa sürede üretileceği güven- cesını veriy “Tron Lord” Haçlı Savaşları'n- dan dönen ve babasının tacını kurta- rabilmek için savaşa devam etmek zo- runda olan bir şövalyenin öyküsü üzerine kurulmuş. Aynı zamanda ok- çuluk ve bilek güreşi gibi disiplinleri 70 ““İron Lord”', UBİI-Soft firmasının Alman pazarına sundugu ilk oyun. Bu oyun, için- de spor simulasyonları da olan bir macerayı anlatıyor.