1 Aralık 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41

1 Aralık 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41

Dördüncü silahınız bir taban- ca, Diğerleri kadar güçlü ol- mamakla beraber bu silahın en önemli özelliği sınırsız cep- haneye sahip olması. İstediği- niz silahı seçmek için fonksiyon tuşlarını kullanabilir veya Joys- ticki ateş tuşuna bastıktan sonra sağa ve sola çekebilir- siniz. Cephanesi biten silahla- ra cephane bulmak için yap- manız gereken, arada sırada parlayan resimleri toplamak. Oyunun Değerlendirmesi Thalamus / Disket - Kaset C-b4A GRAFİK : 8 DEĞER :7 SES 68 GENEL :8 ZORLUK :7 Sekiz kademeden oluşan oyunumuzun konusu kay- kay. Oyunun ilk bölümü araba parkında geçiyor. Her kade- meden ekranın İstediğiniz yö- nünde İlerlemeniz mümkün. Bir kademeyi tamamlamak için bütün kapılardan geç- mek gerekiyor. Kapılar bay- raklarla işaretlenmiş. Bu sıra- da, bilgisayar tarafından kontrol edilen dört hakem, performansınıza göre puan veriyor. Yaptığınız hareketlerin zorluk dereceleri arttıkça aldı- gıniz buanlar da artıyor. Puan almak için göze hoş görünen zor hareketler yapmanız gere- kiyor. Mesela rampalardan atlayabilir, havada dönüp ye- re sağ salim inip, kapıdan ge- çebilirsiniz. Eğer yeterli miktarda puan toplayamazsanız üzülmeyin. Bir dakikalık sürede pist bo- yunca etrafta bulunup topla- yacağınız yirmi bir sedye ile durumunuzu düzeltme şansı- nıIZ Var, Bir kademeyi tamamladığı- nızda araba parkındaki yol ayrımlarından birine kayarak gelip duruyorsunuz. Sıra ara- ba parkında mücadeleye de- vam etmek veya şampiyona- ya katılmak arasında seçim yapmaya geliyor. Eğer ikinci- yi seçerseniz şampiyonanın yapıldığı kademelere geçi- yorsunuz. Kaykayın kontrolleri gerçe- ğe son derece yakın. Sola ve sağa yapılan Joystick hare- ketleri ayakla hızlanmaya kar- şılık geliyor. Atlamak için ateş tuşuna basıp bırakın. Her ne kadar başlangıçta hareketleri yadırgasanız da, bir kere kontrollere alıştıktan sonra İş- ler çok kolay. Yol boyunca karşınıza üze- rinden atlamanız gereken de- likler çıkacak. Karşınıza çıkan kuş, yılan, fare, frizbi gibi ya- ratıklardan sakınmanız gereki- yor. Bazı eşyalar daha evvel- den gizlenmiş olan sembolle- rin ortaya çıkmasına sebep olur. Mesela bu sembollerden bir tanesi ve belki de en önemlisi fazladan hayat ka- 41