1 Aralık 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

1 Aralık 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

“derece iyi silahlanmış araba- lar. Gerçekte size saldırmazlar -ama normal şarftlar altında bi- rine çarparsanız, arabanız dağılır. Eğer doğru silahlara sahipseniz, bunları yok edebi- lirsiniz. Bu türden vurduğunuz her araba size 100 puan ka- zandıracaktır. Sarı arabalar: Bu arabalar da son derece hızlıdırlar. Eğer yeteri kadar hızlı olabilirseniz, bunları yok edebilirsiniz. Bazen yakıt de- posu bırakabilirler, Yok ettiği- niz her sarı araba, 50 puan kazandıracak. Jipler: Her yerden ortaya çıkabilir- ler. Yolunuzu kesip bir yere çarpmanıza neden olurlar. Yok ettiğiniz her jip 50 puan kazandıracak, Motosikletler: Hızlı ve ölümcüldürler. Bun- ları yok ederek 100 puan ka- . zanabilirsiniz. Mayınlar: Her kademedce karşınıza tek olarak veya diziler halinde mayınlar çıkabilir. Her ne pa- hasına olursa olsun mayınlar- dan kaçın. Özellikle son hızla giderken mayınlar başınıza dert açacaklar. Mızraklar: Bu nesneleri düşman ara- balar bırakır. Bunlardan ne pahasına olursa olsun kaçın. Zehirli döküntüler: Bunlardan birine çarparsa- nız, aArabanız kaymaya baş- lar. Ancak makineli tüfek kule- lerinin olduğu bölgelerden geçiyorsanız, bunlara çarpa- rak arabanın dönmesini sağ- layın, Bu sayede kuleleri vura- bilirsiniz. İkmal uçağından alabilece- ğiniz silahlar: Misil: Sadece üç atış hakkınız var. Yüi VÜÜĞ AAA Ama ateşlendiğinde yolda ne var ne yok her şeyi yok eder. Sınırlı atış hakkınız olduğun- dan, bunu kullanmak için doğru zamanı seçin. Nitro fırlatıcı: Aracınızın hızını arttırır. Buna karşın fazladan yakıt harca- maz. Ancak bu kadar yüksek hizda karşınıza gelen engelle- re reaksiyon göstermek çok zor olacakltır. ” UZ topu: Atış gücünüz üç kat artar. Elektronik kalkcın: Belirli bir zarman için görün- mez olursunuz. Yolda karşınıza çıkacak olan yeşil ve kırmızı küreleri al- maya çalışın. Bu küreler sizin İçin son derece gerekli olan yakıtı taşıyorlar. Fazla yakıt harcamamak için durmak ve- ya yavaş gitmek bir çözüm değil, çünkü araba çalıştığı andan itibaren yakıt harca- maya başlıyor, ; Oyunun Değerlendirmesi US Gold / Disket - Kaset C4 GRAFİK : 6 SES 16 ZORLUK : 7 DEĞER : 6 GENEL 60