1 Aralık 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

1 Aralık 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

anınız son hızla araba kullanırken karşınıza çı- kan tüm araçları yok etmek İs: tiyor mu? Oyunumuz gelecekte geçi- yor. Artık otobanlarda yol al- mak hiç güvenli değil, çünkü yoldaki herkes saldırgan bir ki- şiliğe bürünmüş. Bir yere gift- mek İçin delicesine geçecek bir ölüm yarışına girmek gere- kiyor. Başarılı olmanın sırrı, zaman 22) zaman ortaya çıkacak olan ikmal uçağı İle gerekli buluş- mayı yapabilmekte yatıyor. İk- mal uçağı size son derece ge- rekli olan silahları getiriyor. Uçaktan atılan silahları ya- kalamak çok zor. Çünkü bir yandan kıvrılıp giden yoldan arabanızı tutmaya çalışırken, diğer yandan uçağın hizasınacı gelmeye çalışmak zorundası- nIZ. Esas amacımız bu tehlikeli yolda arabayı kullanıp sağ olarak gidebildiğimiz kadar yol gitmek. Oyun elli kademe-. den oluşuyor. Her seferinde bi- rinci kademeden başlamacık zorunda değilsiniz. Oyunun başında, başlamak istediğiniz kademeyi seçebelirsiniz. Yol farklı şehirler ve ülkeler boyunca devam ediyor. Ara- larda İşaret noktaları ve ralli noktaları var. İşaret noktaları, fazladan yakıt almak için var- mayı amaçladığınız ara nok- talar. Ralli noktaları bir yarışta- ki bitiş çizgisine benziyor. Bu- rada yolun sonundaki siyah beyaz kareler kademenin so- nunu belirliyor. Ekranın alt kısmında yakıt durumu, hıziniz ve karşınıza çi- kan mayınlar için uyarı işareti yer alıyor. En solda katsayı gösteriliyor. Katsayı, vurduğu- nuz sarı renkli arabalar ve mo- tosikletlerin sayısına göre arltı- yor Amacınız mümkün olduğunca kaçırmadan bol miktarda bunlardan yurmak olmalı. Böylece bir kademinin sonun- da mümkün olan en yüksek katsayıyı elde edersiniz. Katsa- yı. puanınızın yükselmesini sağlayacak. Komuta arabaları Bunlar hızlı, parlak ve son