1 Haziran 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

1 Haziran 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

geçmek için yüzünüzü ekrana doğru döndürüp Joystick'i ge- riye çekmek gerekir. Bir kapı- dan çıktığınızda kendinizi ya başka bir odada yada dış dünyada bulursunuz. Hiç kimse karışmasa lamba- ları aramak hiçte zor olmaya- cak. Ancak yol boyunca bir çok saldırıyı boşa çıkarmak gerekiyor. Düşmanlarınızdan bazıları hayaletler, yarasalar, kuşlar, kisaca hareket eden her türlü canlı sizi saf dışı bırak- maya çolışıyor. Her canlının kendine göre bir silahi var. Mesela kuşlar başınıza taş atıyor. Hayaletler ateş topları, ok veya mızrak atıyorlar. Siyah lambaları koru- yan canavarlar ateş topları üf- lüyor. Ateş toplarının genelde hedeflerini şaşırmadıklarını söylemek gerek,. Sizi öldürmeye çalışanlarla uğraşmadığınız zamanlarda lambaları aramaya devam edebilirsiniz. Canavarı bulup öldürdükfen sonra lambayı alın ve en yakın sandığa ko- yun. Bu işlemi dokuz kere yap- tığınızda oyun bitecek. LA L LA BO Di a LK Li V lambaları ararken uğradı- ğınız yoğun saldırı kisa zaman- da altı canınızında yok olma- sına sebep olacaktır. Dayan- ma sürenizi uzatmanız bir yo- lu var. Eğer kalkanları alırsanız 30-40 saniye süre ile görün- mez olursunuz. Müzik aletleri zıplama yüksekliğinizi arfttırır. Kılıç ise ateş gücünüzü arttırır. Yiyecek ve İçecek enerjinizi UOLLA Ç ' AAA arttırır. Bu yardımları almadan oyunu bitirmek imkansız gibi bir şey. Oyunun değerlendirmesi Firebird / Disket - Kaset GRAFİK : 8 SES 9 ZORLUK : 9 DEĞER :9 GENEL :8 İr araba parkının Üçüncü katındayız. Asansörden in- memizle birlikte çeşitli serseri- lerin saldırısına uğramamız bir oluyor. Serserilerden biri moto- sikletler ile bizi ezmeye çalışı- yor. Bundan kurtulmanın tek yolu havada ucup tekme at- mak. Grajdan çıkabilmek için dört kat boyunca serseriler- den kurtfulmak ve asansör yar- dımı İle caddeye çıkmak ge- rekiyor. Caddaye çıktığımızda oyunun ikinci bölümüne geç- miş oluyoruz. Genellikle bir veya iki kişiyle başetmek gereklyor. Oyunun ilk başında motosikletli iki kişi bize saldırıyor. Tekme atarak ikisinide yere düşürmek kolay. Ancak bundan sonra çok dik- katli olmak gerekiyor. Eğer he- men İki kişiden birini olsun et- kisiz hale getiremezseniz oyun erken sona erer, Çünkü serse- 33