1 Haziran 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

1 Haziran 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

bölgelerden koşmak gereki- yor. Bu bölümün sonunda bü- yük bir kütükle karşılaşacağız. Kütüğün üzerinde ilk iki bölüm boyunca bizi takip eden ya- bancı duruyor. Yabancıyı Öl- dürmek mümkün değil. Ancak yabancıyı kaçana kadar ya- ralayabiliriz. Yabancıyı ancak yolda bul- duğunuz ok ve yaylarla yara- layabilirsiniz. Ancak yabancı- yı maksimum derecede yara- layabildiğinize emin olmak nsanlığın yaşadığı Uzay siİs- teminden çok uzaklarda bir galakside zeka sahibi gelişmiş böcekler yaşar. Bu böcekler barış dolu bir ırktır. Vakitlerini yeni ölü gezegenlere yerleş- mekle geçiren bu ırk devamlı olarak saldırgınlığı ile tanınan Arachnololerin saldırısına uğ- rarlar. Bu ataklardan korunmak için zeki böceklerimiz şehirle- rinin üstünü koruma kalkanla- ri ile kapatmışlar. Bu kalkan sayesinde hiç bir metalik cisim şehre düşmüyor. Ancak bu kalkanlar büyük enerji gerek- tiriyorlar. Kalkanları tam güçte tuf- mak için gezegenin yüzeyin- de bir çok jeneratör var. Jene- ratörlerin düzenli olarak şarj edilmesi gerekiyor. Kalkan jeneratörlerini dü- zenli olarak şarj etmek için en becerikli böceklerden bir gu- rup kurulmuş. Bu grupta bulu- nanların görevi gücü zayıfla- miış jeneratörleri şarj etmek. Ayrıca kalkandan sızmayı ba- şarmış arachold veya diğer uzaylıları yok etmekte bu kişi- lerin görevlerinden, Görevinizi yerine getirmek için gezegen boyunca dolaş- mak gerekiyor. Bunun için di- 40 İçin yapmanız gereken bir şey daha var. Bunun iİçinde yolda bir şey daha bulmanız gereki- yor. Yol boyunca bulmanız ge- rekenleri bulamasanızda İler- lemenize devam edebilirsiniz. Ancak karşılaşacağınız güç- lükler daha fazla olacaktır. Daha sonraki bölümlerde bir hayat kaybettliğinizde oyuna kaldığınız bölümden devam edebilirsiniz. Son bölümde yabncı İle ölü- nazora benzer bir binek kulla- nacaksınız. Ancak dinazora aldığı yaralara dayanamaya- rak kısa bir sürede ölüyor. Siz isabet alırsanız yere düşüyor- sunuz ama kısa zamanda ayağa kalkıp savaşa devem ediyorsunuz. Dinazorun ölmesi durumun- da her kolonide bulunan dört yedek dinazordan birisini ıslık çalarak çağırmanız gerek. Çı- kan ıslık sesinin son derece güzel hazırlarmış olduğunu ve gerçeğe çok benzediğini be- LA SF LiLL) 00000000 müne savaşmak gerekiyor. Yabancıyı öldürmek için tuzak kurmalısınız. oyunun bitmesi için yabancının ölmesi gereki- yor. Oyunun değerlendirmesi: Activision / Disket - Kaset GRAFİK : © SES y ZORLUK : 10 DEĞER : 9 GENEL : $ lirtelim. Ekranın üst kısmında yer alan tarayıcıda gezegendeki jeneratörlerin konumu göste- riliyor. Tarayıcıda bir jeneratör devamlı yeşil renkle renkle gösteriliyorsa o Jeneratör için her şey yolunda demektir. Eğer jeneratör yanıp sönen yeşil renkle gösteriliyorsa ba- taryaları tükenmek üzeredir. Jeneratör yanıp sönen kırmızı renkle gösteriliyorsa batarya- lar tükenmiş demektir. Derhal bu durumdaki bir jeneratöre gidip onu şarj etmek gerekir. Jeneratörü şarj etmek için kı- sa bir zaman var. Ekranın üst solunda bir jeneraförü şarj et- mek için kalan zaman göste- riliyor. ENERGY 100