11 Haziran 1966 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

11 Haziran 1966 tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

Tüli'den haberler Sosyetede co-existence İstanbulun Oozengin o dullarından ehrin Bezmenin, sol eğilimli gazetecilerden Muammer Erol ile evlenmesi çeşitli yorumlara yol aç- tı. Kimi bu evliliği "sosyalist erkek- lerin zaferi" diye karşılıyor, kimi "aşk içinde co-existence" o diyor. Kim ne derse desin, geçtiğimiz haf- tanın ortasında OBelediye Başkanı Haşim İşcanın kıydığı nikâhtan sonra Yeşi öyde Çınar otelinde birkaç gün kalan yeni evliler çok mesuttular. Söylendiğine göre, Bez- men ailesi, bu evlilikten (önceleri pek hoşlanmamış. Fakat, Muamr- mer Erolu yakından tanıdıktan son- ra, onun bir umacı olmadığını gö- rüp, kardeşlerine saadetler dile- mişler. Yeni evlilerin Çınara geldikleri akşam, Refik Bezmenin kızı Vedia Ekemen de Zeki Ekemenle onikin- ci evlilik yldönümünü kutluyordu. anıyan - tanımayan, herkes me- rakla Muammer Erolu inceledi. Tanınmış bankacılardan İzzet Cin- tav bir düğün pastasıyla yeni evli- leri tebrik etti. Şermin Erol, Dior'- un orijinal modeli rubi elbisesi için- de çok heyecanlıydı. Zaten Ekemen- lerin, misafir sayısı yüz kişiyi bu- lan yemeği; tanınmış avrupa terzi- lerinin orijinal modellerinden bir defileyi hatırlatıyordu. Dior, Balma- ine. Chanel modaevlerinin elbiseleri yanında ermeni sosyetesinin kadın- larından Anni kuyumcuyan da, Prenses Süreyyanın Romadaki ter- zisi Schubert'ten siyah bir elbise giymişti. Partinin şıklığı kadar, ne- şesi de yolundaydı. Geç saatlere ka- dar devam etti, Avrupa yolculuğun dan dönenlerle Alanya tatilinden dö- nenler birbirlerine yol hatıralarını anlattılar. Alanyada geçen tatilin hatıraları daha parlak olsa gerek enizde denize giren grup, İs- tanbula birkaç yaş geçleşerek dön- müş. Buyursunlar! Tunusun Ankara temsilcileri, ba- ğımsızlığının onuncu yıldönümü- nü, Ankara CHP senatörü Hıfzı O- guz Bekatadan kiraladıkları yeni binalarında, büyük bir kalabalıkla kutladılar. Aslında Bekatalar evi ay sonunda teslim edeceklermiş, bay- ram şerefine, bir gün için salonla- rını açmışlar. Bayan Bekata da ev- sahibelik görevlerini paylaşıyor, e- vin gerçek sahibesi olarak ortalar- da dolaşıyordu. Dışişleri Çağlayangil elçiliğe yalnız geldi, çok kalmadan - gitti. O akşam rad- yoda konuşacakmış, acelesi vardı. Tunusun İstanbul . fahri konsolosu Reşit Kâtiboğlu, Habib Burgiba ve eşinin yaz aylarını İstanbulda geçir- mekten çok hoşlanacaklarını söy- lüyordu.. Bayan Burgiba birkaç yıl önce de gelmiş, İstanbulda, tanın- madan bir tatil geçirmiş. Fakat bu sefer tanınmaması mümkün değil. Zira, resmi ziyaretlerinde çok dolaş- Tunus Büyükelçiliğinde ki yemekten bir görünüş Diplomatlar eğleniyor 26 11 Haziran 1966