21 Ocak 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

21 Ocak 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

Tüli'den haberler Kantolar arasında buluşma ürkiyenin sarışın bombası, bel şarkılar obestelenen o sanatkâ Gönül Yazar, An karada Klüp X'deki programından çok memnun. Eski kantolarla büyük sükse yaptı, eski hayranlarıyla karşılaştı. Ayrıca, Baş- bakan Süleyman Demirel ve eşini ya- kından tanımak fırsatını da buldu. Tanışma, yeni Ankara Otelinin roof unda oldu. Başbakan ile Nazmi- ye Demirel, büyük dostları Bedii Fa- ik ile birlikte roofta yemek yiyor- lardı. Gönül Yazar ise, eski arkadaşı Ferda Kahraman ile birlikteydi. Sa- atler ilerleyince Gönül Yazar coş- tu, mikrofonda meşhur kantolarım söylemeğe başladı. Demirciler bü- yük bir zevkle dinlediler. Süleyman Demirel ile Ferda Kahramanın karşılaşması da çok muhabbetli oldu. Sarıldılar, öpüş- tüler, etraftaki masalar da merakla onları seyretti. Demirel ile Ferda Kahramanın dostluğu, aynı firmada çalıştıkları zaman başlamış. Hangi firma olduğunu söylemeğe lüzum var mı acaba? m Morrison! 26 Düğün havasında bir bayram gi Bayramı düğün havasında > başladı. İstanbulda da, Ankarada da evlenenler pek çok. 'umhuriyet gazetesi yazarlarından Yılmaz Çeti- ner, Vuslat Sadıkoğlunun kızı Esin Sadıkoğlu ile evlendi. Bebekte Su- reyyada yapılan nikâh töreni çok kalabalıktı. Yeni evliler birkaç gece Tarab- ya Otelinde kaldıktan sonra Poyra- cık sokağındaki evlerine döndüler. İstanbulda, Bayram öncesi evle- nenlerden bir çift de Bülent Garan - Gönül Bilgisin çifti oldu. İstanbul sosyetesinden büyük bir grup, Be- yoğlu Evlendirme Dairesinde bulu- şup, Bülent Garanın yeni eşini' se- lâmladı. Başta Yeniköylü komşular, bütün kadınlar yine çok şıktılar. Gönül Bilgişin ile Bülent Garanın evleneceğini geçen yıla kadar hiç kimse düşünemezdi; fakat Sevinç Garan hürriyeti seçip. Nezih Rona ile evlenince, kısmet bu yolda ge- işti. Ankaradaki düğünlere gelince: Eski Toprak Mahsulleri Umum Mü- dürü, A.P.'nin kısa ömürlü Ankara İl Başkanı Suat Bliğyini yakışıklı oğlu Fırat Bolayır, Gökdelende, gü- zel bir kalabalığın önünde evlendi. Tijen Baran ile Taylan Dalsa da evde, sade bir törenle evlendiler. Orhanın Yerinin sahibi Orhan İs- tanbulluoğlu ile eski güzellik kraliçe- lerinden Suna Azak ise bayrama ni- şanlı olarak girdiler. Herkes, "bir meyhane sahibiyle bir pavyon sahi- besinin evliliği nasıl neticeler vere- cek, bu nişan aşk üzerine mi, iş üze- rine mi?" diye merak ediyor, çeşit- li, yorumlar yapıyor ama, karar ver- mek için vakit biraz erken. Ortopedik geceler payram gecelerinde Ankaranın çok rağbet gören bir köşesi, Klüp Ak paydı. Evliliklerinin dördüncü yıldö- nümünü kutlayan Mehmet Adanalı ile manken eşi Deniz Adanalı, evle- rindeki kokteyli Alpayda devam et- tirdiler. İstanbuldan tatile (gelen Milliyet gazetesi Genel Yayın Müdü- rü Abdi İpekçi ve eşi, Engin ve Sema Arman, arkadaşları, Zeynep Birsel, Gaye Dicleli, Emine Uşaklıgil grupu bütün gecelerini Alpayda geçirdiler. İstanbullular, Alpayın orkestrasını da, şarkılarını da çok sevdiler. An- karalılar ise, İstanbulda böyle bir Gönül Yazar, Gökdelende dostlarıyla Hasret giderenler 21 Ocak 1967