2 Nisan 1966 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 29

2 Nisan 1966 tarihli Akis Dergisi Sayfa 29

AKİS çer, Kuvvet Başarır ve siyle bir masada otururken, arkalarındaki masaya Mediha Gökçer ile Deniz Gökçer geldi. Öteki masalar hemen durumu incelemeğe koyuldular. Ge- cenin yıldızı Deniz Gökçerdi. Deniz güzel ve nazlı bir kız. Durmadan dansetti. Bir aralık gidip babasını da dansa kaldırınca, Cüneyt Gök- gerin. ağzı kula klarına vardı. Tal bii, n Gökçerin gözlerinde de yeşil iii çaktı! Meyhanede defile Ankaranın modacıları arasına ye- ni katılan Sevim Butik, ilk defi- lesini Altanın yerinde yaptı. Anka- ralı hanımlar meyhane havasında Paris modelleri seyrettiler. Model- leri taşıyanlardan biri de aktör Ke- rim Avşarın eşi Esin Avşardı. Akt- risler yavaş yavaş, m i ci sanat olarak seçiyorlar. Galiba sopranolar da..' Zira Sevimin mo- dellerini Sevda Aydan tanıttı. Ta- nınmış soprano, seyircileri güzel sesinden de mahrum etmedi, Paris modellerinden sonra bir de napoli - ten şarkı söyliyerek, Paris ve İtalya havasını birbirine karıştırdı. Ankaralıların seyrettiği bir baş- ka defile de, geçtiğimiz hafta. Göl Gazinosundaydı. Zeki Mürenin, Ne- bahat Çehrenin, İnci Birolün gös- terdiği modeller bir yana, manken- ler gerçekten de çok ilgi uyandırdı. Zeki Mürenin süksesine diyecek yoktu. İnci Birola gelince.. O da mankenlikle dansözlüğü birleştirip, seyircilere bir güzel göbek attı!.. Doğrusunu söylemek gerekirse.. Ahmet Tahtakılıç ile Muzaffer Ka- ranın, partilerinden sonra mil- letvekilliğinden de istifaları bekle- Tahtakılıç, temsilcilerinin baskısıyla Istanbul- dan liste başı olmuş, Enver Kök bu konuda çok üzülmüş, Mustafa Kap- lan da biraz içerlemişti. e Muzaffer Karanın TİP milletvekilliği ise par- ti yöneticilerinin ağır o basmasıyla gerçekleşmişti. Gerçek bu ama, hafiza-i beşer nisyan ile malüldür" sözü boşuna söylenmemiştir. Tah- takılıç ile Karan bu gerçekleri unut- muş görünüyorlar. Ümitlerim hep kırıldı Eski Bakanlardan Celâl Yardımcı ve eşi, büyük bir ümitle Mehmet yardımcının Bakanlığını bekliyor- 2 Nisan 1966 lardı. AP İstanbul listesinden Mec- lise giren Mehmet Yardımcı Sağlık Bakanlığı için biçilmiş kaftandı, fa- kat evdeki pazar çarşıya uymadı. Bu koltuk peşinde koşanlar çok. Celâl Ertuğun gönlünde de böyle bir aslan yatıyor. Aslanlar karşıla- şınca da, AP'nin hararetli üyeleri- nin ateşi biraz soğuyor. Meselâ ar- tk, Kebuter Yardımcı bile eskisi kadar hararetli konuşmuyor. Celâl ve Harika Yardımcının ümitleri de kırılmışa benzer. Briç salgı Ankarada Tri partisinden geçil- miyor. Haftanın her günü bir başka salonda briç partileri yapı- lıyor. Bu işin meraklıları arasında TÜLİDEN HABERLER Mehveş Aksalur başta geliyor. E- mekli sefire, salonlarını sık sık a- çıp, yabancı sefireleri, yerli sefire- leri biraraya getiriyor. Briçci ka- dınlar arasında Yasemin Tanbay, Uğurcan Özberki, Fransa, Meksika, İsveç sefireleri, o Müşerref Vergin, Elçin Gümrükçüoğlu, Bayan Ta- ay, Mübeccel Barbarosoğlu da Yandı: Istanbulda ise Tıp Fakülte- si Dekanının eşi Emine Abaoğlu ve arkadaşları sık sık briç masaların- da buluşuyorlar. Briç partilerinde oyundan başka bir şey konuşulmu- yor sananlar ise yanılıyorlar. Zira politikanın, üniversitenin, sosyete- ninen son haberleri bu masalar çevresinde konuşuluyor. 29