17 Aralık 1966 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 29

17 Aralık 1966 tarihli Akis Dergisi Sayfa 29

Tüli'denhaberler Sabiha Keynin defilesi Ankarada defilelerin sonu gelmi- yor. Geçtiğimiz haftanın ortasın- da da Sabiha Keynin Büyük Apart- manındaki salonlarda üçyüzü aşkın bir kalabalık toplanıp model sey- retti. Modelleri, herzamanki gibi, Ay- ten Gökçer, Deniz Adanalı ve Tülin Okan taşıyordu. Ayten Gökçer, yeni saç biçimiyle herzamankinden çok değişik görünüyordu. Uzun kâhkül- leriyle tipi çok değişmişti Güzele ne yakışmaz ki. Ama, Ayten Gökçe» rin klâsik saç biçimini daha çok be- ğenenler var. 17 Aralık 1966 CHP Genel Başkanının eşi Mev- hibe İnönü ile A.P.'li Dışişleri Baka- nının eşi Firuzende Çağlayangil, bu defilede, hem öpüşerek selâmlaştı- lar ve hem de yanyana oturdular. Sabiha Keyn, sefirelerin de çok tuttuğu bir terzi. Başta Amerikan sefiresi, birçok sefire, (modelleri zevkle seyretti. Amerikan sefiresi Bayan Hart, yanındakilere, türk ka- dınlarının şıklığına hayran olduğu- nu söylüyordu. Son zamanlarda, bil- hassa Alpayın klübüne gidenler ara- sında adı çok geçen mimar Şevki Vanlının eşi Ayşe Vanlı, defilenin göze çarpan kadınlarından biriydi. U Sabiha Keynin defilesinde gümüş bir gelinlik Giyenler herhalde altındırlar Hem güzelliği, hem de biraz genişli- yen çizgileriyle... Mankenliği meslek haline getir- mek amacıyla bir de okul açan Tü- lin Okan, maşallah, kısa zamanda hayli yol almış. Sabiha Keynin bazı modellerini onun ilci öğrencisi taşı- dı. Zevk meselesi Geçen hafta Dedeman Oteli salon- larında, Ankara İhtisas Hastana- nesinin Gönüllüler çayı vardı. Çay salonu ağzına kadar doluydu. Bu hastahanenin Gönüllüler Kolu doğ- rusu çok iyi çalışıyor. Çayları da gü- zel geçti. Misafirler, halk türküle- 29