1 Ekim 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

1 Ekim 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

BURAK KİPER BIONIC COMMANDOS lay gelecekte geçiyor. Uzaylı bir ırk dünyayı ele geçirmek istiyor. Dünya istila- nın eşiğinde bulunuyor. Kont- rol ettiğimiz biyonik komando dünyanın son ümidi. Biyonik komando düşman karargahını yok etmek İçin gönderildi. Biyonik komando- lar bizim bildiğimiz komando- lardan çok farklılar. Bunların biyonik kolları çok kullanışlı. Kolları kanca gibi kullanıp tır- - manmak için kullanabilirsiniz. Oyunumuz beş kademeden oluşuyor. Konirol ettiğimiz bi- yonik kornandoyu kullanarak düşmanın beş kademeli ka- rargahına sızmaya çalışaca- ğız. Her kademe aşılması ge- reken plafformlardan oluş- muş. Amacımız bulunduğu- muz kademede en üst platfor- ma çıkmak. Bunu başardığı- mızda aldığımız ödül puanın- dan sonra bir sonraki kade- .Meye geçeceğiz. Oyunun başında bir para- şütle aşağıya atlayacağız. Bu sırada son derece yararlı ko- lumuzu kullanmaya başlaya- biliriz. Kolün en çok İse yaradı- ği yer uçurumlar. Bunun İçiİn kolunuzu bir üst dala sallayıp sallanmaya başlayabilirsiniz. Kolu takılı birakmak ileri geri sallanmanızı sağlar. Sallanır- 32 ken yolunuzun üstündeki as- kerleri yok edebilirsiniz. Oyu- nun ilk kademesinde ağaçlar- da sallanabilme özelliği saye- sinde kendinizi bir uzay tarza- nı gibi hissedeceksiniz. İlk kademede bir çok doğal ve yapay tehlike sizi bekliyor. karşılaşacağınız askerler ma- kineli tüfeklere sahip, etrafta kuşlar uçuyor, birçok tehilkeli tepe var. Yukarıdan ufak paraşütlerle atılan yardım eşyalarını ald- rak fazladan hak kazanabilir, daha hızlı bir kola sahip ola- bilir veya daha güçlü silahlar elde edebilirsiniz. Oyun ilerledikçe işler daha da zorlaşıyor. İkinci kademe- de düşman üssünün duvarla- rıina tirmanmaya başlayacak- sınız. Bu sırada üzerinize gelen top atışından, elektronik güç alanlarından ve askerler tara- fından atılan ağır kutulardan kaçınmaya çalışın. Üçüncü kademede düş- man üssüne giriyoruz. Burada birçok tehlikenin bulunduğu kanalizasyon var. Kanalizas- yonda dev robotlar bulunu- yor. Düşman askerler büyük metal savaş makinelerinde bulunuyorlar. Her kademenin bitimiyle bir- likte yeni bir müzik parçası ye- ni kademede bize eşlik edi- yor. Oyunun müziği son dere- ce güzel hazırlanmış. Oyunun