1 Ekim 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 35

1 Ekim 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 35
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

yunumuzun kahramanı, hepimizin pek yakından tanıdığı Mickey Mouse. Büyü krallığı ölümcül bir tehlike için- de.Büyücü Merlin'in asası kırı- lip dört parçaya ayrılmış. Ve parçalar Disney şatosu içinde gizlenmiş. Düşmanımız kötü kalpli kral, canavarlarını şatoya yollayıp dört kuleyi de ele geçirmiş. Kahramanımız bütün yaratık- ları yenip asanın bütün parça- larını bularak Disneyland ülke- sini kurtarmak zorunda. Miki'nin silahı sihirli bir su. An- cak bu sudan kısıtlı miktarda olduğundan yapılacak atış- larda tam isabet kaydetmeye çalışmak gerekiyor. Eğer sihirli su hedefi bulursa, vurulan ya- ratık kahramanımızın İşine ya- rayacak bir eşyaya dönüşü- yor: KÜÇÜK MAVİ ŞİŞELER: Bunlar Miki'nin enerjisini ve sihirli suyunu arttıracak. Bu arada Miki'nin tek bir hayatı olduğundan bu şişelerin son derece önemli olduğunu be- lirtelim. BOMBA: Bunu kullandığınızda o an- da ekranda olan tüm yaratık- lar -siz hariç- yok olur. YAPIŞKAN: Ekrandaki tüm yaratıkların -siz hariç- yere ycıpışmosını sağ- lar, KALKAN: Bunun sayesinde kısa bir sü- re İçin görünmez olursunuz. ÇİRKİN YÜZ: Bunu aldığınızda o kadar çirkin bir görüntüye bürünü- yorsunuz ki, düşmanlarınız bi- le size saldırmak istemiyor. ŞİMŞEK: Bunun sayesinde kahrama- " çebilirsiniz. nımız son derece hızlı-hareket etmeye başlar. KUŞ BAŞI: Kahramanımızın platform- dan aşağıya düştüğünde kur- tulmasını sağlar. Kazanılan eşyalardan bazı- ları ağır tahta kapılardan geçmenizi sağlayacak olan anahtarlar. Bu kapılardan oyunun diğer bölümlerine ge- Bu bölümlerde oyunun diğer kısımlarında ge- rekecek eşyaları toplayabilir- SİNİZ. - Bazı canavarlara karşı sihir- kulenin giriş katında başlaya- caksınız. Her kulenin tepesinde asa- nın bir parçasını bulacaksınız. Asayı kralla- karşılaşmadan evvel kesinlikle tamamlamalı- SINIZ. Kapılardan geçerek ulaştı- ğınız diğer kısımlar oyunu bitir- mek açısından çok önemli. İlk iki kulede bu kısımlarda sihirli eşyalar toplarken tokmağınızı kullanarak canavarları öldür- mek zorunda kalacaksınız. Bu oyunlardan en enteresa- nı hareket eden plaftformlar. Platformda delik açdırak sızıntı li su işe yaramazsa yapabile- ceğiniz tek şey boşluk tuşuna basarak tokmağı kullanmak olacaktır. Tokmak kullandığınızda kar- şınızdaki canavar İkiye bölü- necek. İki ufak canavar hali- ne gelen düşman kulenin diİ- ğer taraflarına geçecek. Böy- le bir durumda bunların işini bitirmek daha da zor olur. Miki dördüncü kulenin tepe- sine çıkmayı başardığında kö- tü kalpli kral Miki'nin kendisi ile dövüşeceğini anlar. Kötü gö- rünüşlü güçlü düşmanınızı yenmek istiyorsanız sihirli su ile onbeş tam isabet kaydetme- niz gerekecek. Her gidişte sa- dece üç hakkınız var. Eğer başaramazsanız işe tekrar ilk yapan borudan gelen dev damlaları savuşturabilirsiniz. Burada çeşitli yaratıklar uça- rack enerjinizi bitirmeye çalışa- caklar. Üçüncü ve dördüncü küle- lerde - karşımıza damlayan musluklar çıkıyor. Bunları ge- çebilmek için muslukları doğ- ru sırada kapamak gerekiyor. Bu oyun kısa bir süre sonra AMIGA sahiplerine de sunula- cdki ; Oyunun Değerlendirmesi Gremlin / Disket - Kaset GRAFİK : 7 SES 96 ZORLUK : 5 DEĞER : 6 GENEL : 6

Bu sayıdan diğer sayfalar: