1 Ekim 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 6

1 Ekim 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 6

Komedi Dans Üçlüsü Artık Commodore'cu Hepimiz Komedi Dans Üçlüsü'nü çeşitli kereler televizyonda seyret- mişizdir. Biribirinden neşeli showla- rıyla herkesi kahkaya boğan bu grup artık Commodore saflarında. Yani Hakan Rullas, Erol Köse ve Mu- rat Akkaya isimli üç genç, okulları- nın ve diğer işlerinin yanı sıra yürüt- tükleri show fadaliyetine bir yenisini eklediler. Dergimiz bu yetenekli -gençlerle Ankara'da Esat Cadde- si 140/c'de açtıkları İşyerlerinde gö- rüşmek İstedi. Murat Akkaya Al- manya'da bulunduğundan gru- bun diğer iki elemanı Hakan Rulas ve Erol Köse Komedi Dans Üçlüsü"- nü Commodore'culara anlatmayı üstlendiler. COMMODORE: İsterseniz önce Komedi Dans Üçlüsü'nü Commo- dore'cu kardeşlerimize tanıtarak söyleşiye başlayalım. Hakan RULLAS: Komedi Dans Üç- lüsü yaklaşık üç yıl önce kuruldu. İs- minden de anlaşılacağı üzere üç kişiden oluşuyor. Önce televizyon showları ardından özel showlar geldi. Derken bir de baktık tüm Türkiye'de tanınmaya başlamışız. Aslında biz bu işi rahmetli Coşkün Evcim dans grubunda başladık. Orada da üçümüz bir arada komik dans yapıyorduk, ama bu türde değildi. Daha çok efektlere daya- li bir çalışma yapıyorduk. Coşkun'u kaybedince grup dağıldı. Daha sonra biz üçümüz toplanıp ne ya- palım, ne edelim diye düşünürken aklımıza bu tür çalışma geldi. TRT'ye gidip eski yönetmenimizle 6 konuştuk. Kendisi önerimizi çok bDe- ğendi ve hemen birkaç program yaptık. Daha sonra da 1986 Ereviz- yon Şarkı Yarışması'nda naklen ya- yına katıldık ve o gün bu olay pat- ladı. İşle o günden bugüne sürdü- rüyoruz. Tabit önümüzdeki dönem- ler için yenilikler düşünerek. Gerisini de Erol arkadaşım anlatsın isterse- NİZ. " Erol KÖSE: Önce kendimi tanıta- yırn isterseniz. Hacettepe Tıp Fakül- tesi son sınıf öğrencisiyim. Grubu- muzun iki öğrencisinden biriyim. Burada olmayan Murat arkadaşı- mız da ODTÜ öğrencisi. Hakan'ın anlattığı gibi henüz üç yıllık mazisi olcin yeni bir grubuz. Ama her ola- yın yeni ve değişik olması hem de seyircilere herhalde sevimli geldi- ğimiz için üç yıla üç yılı aşan bir fa- nınmışlık sığdırdık. Bu da çalışma- larımızı sürdürmemiz için bize güç vermekte. Televizyon ve sahne ça- lışmalarının yanı sıra yılda bir film- le sınırladığımız sinema çabaları- mız da var. COMMODORE: Birşey sormamız- da yarar var. Gördüğümüz kada- rıyla biriniz dışında hepiniz öğren- cisiniz. Bir yandan da televizyon, sahne ve sinema çalışmalarını sür- dürüyorsunuz. Son olarak Commo- dore'la ilgilenmeye başladınız. Eminim Commodore'cu arkadaş- larımız da merak edecektir, bu ka-