1 Ekim 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 51

1 Ekim 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 51
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

baret bulacağız. Bu baret çok önemli. WEAR THE HARD HAT ten sonra bir de kanepe göreceksiniz. LOOK AT THE SETTEE ve MOVE THE CUSHIONS komutları size bir madeni para bulduracaktır. GET CONN ile parayı alın. Buradan, batıya yani mutfağa ge- lin. Mutfakta bir soba var, Öyleyse LOOK AT THE STOVE. Sobanın üzerinde bir çaydanlığın bulunduğu- nu öğreniyoruz. GET THE TEAPOT ile bunu da aldıktan sonra burada işimizi bitirdikten sonra (bütün bu al- dıklarımız Kerovnia cücelerinin eş- yaları ki şu anda bunların hiçbiri et- rafta gözükmüyor. Kimbilir belki de balık tutmaya gitmişlerdir) iki. kere doğuya giderek yol ayrımına (cross- roads) gelin. Şimdi kuzeybatı yoluy- la yeni bir yere gidebiliriz. : Kuzeybatıya gidince bir asansör kapısının önüne geleceksiniz. Bura- sı biraz karışık o yüzden çok dikkat edin, Bir işaret size “Are you wea- ring your hard hat” diye soracaktır. Siz bu soruya “yes”' diye cevap VE- rin. Şimdi bir düğme bulacaksınız. PUSH THE BUTTON diyerek bir 'elick' sesi duyduktan sonra WAIT komutuyla biraz bekleyin. Aslında bu komutu birkaç kez vermeniz ge- rekiyor. Üçüncü veya dördüncü WAİT'ten sonra asansör gelecektir. Kapıyı LOOK AT THE DOOR diye- Tek incelerseniz hemen binemeye- ceğinizi, çünkü kapının kapalı oldu- ğunu göreceksiniz. Peki kapıyı nasıl açacağız? SLİ- DE THE DOOR OPEN komutu ile, Evet program böyle komutları bile anlıyor işte. Şimdi kuzeye giderek asansöre girin. Asansörün içinde ADVENTURE İPUÇLARI FEDERATION: Havalandırmaya girmek için merdiveni kullanın. Bu- radan alacağınız pelerini üzerinize giyin. Artık yüksek voltaj odasına gi- rebilirsiniz. Oyunun başında gaz maskesini takarak mavi düğmeye basın ve TULLA gemisiyle kenetle- nin. DRACULA: Renfield'i yakalamak için ağaca tırmanın ve ağaçtan üze- rine ağı fırlatın. Böylece onu ele ge- çirebileceksiniz. MINDSHADOW: Search komutu ile, uyuyan şişman adamın üzerini arayın. Para ile şapkayı alın. Dilen- ciye para vererek parolayı öğrenin. bir ip bulacaksınız. bu ipi GET THE ROPE yapın. Ayrıca asansörde İkiİ tane düğme var. Bu düğmelerin ne işe yaradıklarını LOOK AT THE BUTTONS ile öğrenip asansörün kapısını SLIDE THE DOOR CLO- SED ile kapattıktan sonra ikinci düğ- meye basın. Yani, PRESS THE SE- COND BUTTON. Asansör yavaş ya- vaş aşağıya inmeye başlayacaktır. -Devam edecek- Parolayı bir şey satmayan dükkân- da söyleyerek bir bilet alın. Uçağa binerek Luxemburg'a uçun. HOLY GRAİL: Mağarada şövalye- ye GİVE SHRUBBERY KNIGHT di- yerek otları verin. Nehir kıyısında Jester'in şapkasını bulacaksınız. Bu- nu giyerseniz görünmez olursunuz. Oyunu bitirmek için kadehi Came- lot'taki hazine odasına bırakın. WIZARD OF AKRZ: Oyunda bu- lacağınız son hazine Kraliyet Tacı'- dır. Bunu Shaft'ın altındaki mağara- larda biraz kazı yaparak bulabilirsi- nız. THE FAERY TALE (Amiga): Tambry köyündeki bütün evlere gi- rin ve kafatasını bulun. Turtle Point'e geldiğinizde kaplumbağa yumurta- larının yanındaki yılanları öldürün. Bir su kaplumbağası ortaya çıkacak ve üzerine binmenize izin verecek- tir. Kaplumbağanın sırtında Büyücü- ler adasına gidin ve Buz sarayına gi- rin. (Bunu yapabilmek için yanınız- da mavi anahtar olması gereklidir.) Buradaki kadın büyücü size Altın Heykelcik verecektir. Ayrıca onunla ne kadar konuşursanız şansınız O kadar artar. S1

Bu sayıdan diğer sayfalar: