1 Ekim 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 36

1 Ekim 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 36

. 4f itoloji kahramanların- dan Herkül, Zeus'un oğ- ludur. Herkül on iki görevi ba- şarı ile tamamlamak zorunda. Bu görev Herkül'e oğlunu öl- dürmesinden dolayı bir ceza olarak verilmiş. - Kahramanımız tahtadan ya- pılmış gürze benzer bir silah ve yumruklarına güvenmek zorunda. Düşmanlarınız ara- sında İskeletler, mitolojik yara- tıklar yer alıyor. Ekranın etrafın: da yapacağınız görevleri temsil eden resimler var. Arada sırada ekrandüa bir- denbire semboller ortuya Çı- kacak. Bundan evvel ortaya çıkacak olan sembole karşılık gelen resim yanıp sönmeye başlayacak. Bu semboller cennetten iniyor. Ancak al- mak İçin çok az bir zamanınız VOr. Ekranda çıkan sembole derhal sopanızla vurun. Eğer sembole vurmayı başarırsa- nız; bu sembolün temsil ettiği işi yaptınız demektir. On iki işe ait sembolleri topladığınızda son çarpışma İçin güçlü raki- binizle karşılaşacaksınız. Ancak bu sembolleri topla- mak söylendiği kadar kolay değil. Sembollerle aranızda daima çeşitli şeyler bulacak- SINIZ. Dövüş bölgelerinin çok il- ginç adları var. Mountain Sha- ker, Titan's Gift and Pluto's Messenger bu isimlerden ba- zıları. Bunlardan Mountain Shaker çok etkili. Burada iske- letin kafasını uçurabilirsiniz. Ekranın sağ alt köşesindeki kıivrilip. duran yılana- dikkat edin. Dövüşmekte oldığınız ra- kibinizi ancak burada durur- ken yaralayabilirsiniz. Oyunun Değerlendirmesi Gremlin / Disket - Kaset GRAFİK : 7 SES 16 ZORLUK : 6& DEĞER : 6 - GENEL :6 — B ir zamanlar çok kötü bir ruh varmış. Bu ruh oyunu- muzun geçtiği ormanda ya- şayan oduncuların evlerini yakmış. Kötü ruhtan ormanı kurtarmanın yolu tek bir savaş- çıyı bu işle görevlendirmek. Bu savaşçı da biziz. Bu görev sırasında karşımıza çeşitli yaratıklar çıkacak: Uçan Ejderhalar, kötü kalpli büyücü, bir takım zıplayan şiş- man yaratıklar. 36 kullanacağımız silahı üç ayrı silah arasından seçeceğiz. Bu silahlar birbirlerinden oldukça farklı. Bunlardan bir tanesi kı- ” Oyunun başında ilk olarak liç, diğeri bıçak, üçüncü sila- hınız orman ruhları. Eğer düş- manlar tarafından çok sıkıştı- rılırsanız, fırlatabileceğiniz İki tane orman ruhu var. Bunlar ekranda o anda ne varsa yok eder. Bütün yapmınız gereken boşluk tuşuna basmak. Ancak silah birkaç saniye sonra aktif hale geldiğinden bazen hiç bir işe yaramıyor. Bunun için en son saniyeye kadar bekle- mek yerine, durumunuz ümit--