1 Mayıs 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

1 Mayıs 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

rınıza telgraf çekebilirsiniz. Telgraf çekerek bir sonraki köprüyü veya istasyonu alma- larını isteyebiliriz. Veya trene tamirat yapılması, gerektiğini söyleyebilirsiniz. Mesajımıza karşılık olarak köprünün veya İstasyonun ne zaman alınaca- ğı veya tamirin nerede yapı- lacağına dair mesaj alırız. Bir köprüyü ele geçirmek için bütün yapmanız gereken treni durdurup köprüyü koru- yan'gemileri yok etmek. An- cak bu İşi hemen yapmanız lazım çünkü gemiler de size -ateş ediyor. Alacağınız isabet- ler hem yükünüzü hem de İre- ni hasara uğratabilir. Yolunuz boyunca köprüleri ele geçiren yolda size saldı- ran uçakları düşürün ve so- nunda nehre ulaşın. Eğer vu- rulursanız veya tren çok ağır KTiT üşman öncülerini safları- mıza sızmadan yok etme ve oyunun en son aşamasın- da ana gemiyi tahrip etme görevi verilmiş bir komando- yuz. Görev sırasında karşımızcı çıkacak düşman askerleriyle başetmek gerekiyor. Oyunumuzun İlk aşamasın- da düşman askerlerinden ko- runmaya veyoa onları yok et- meye çalışarak ilerleyeceğiz. Bu arada yolda rastlayacağı- mız silah ve cephane birimle- rini de yok etmemiz gerekiyor. Yol üzerinde rastlayacağı- mız kırmızı renkli topları alarak | bizim için çok gerekli olabile- cek dört silahdan birini elde edebilirz. Silahlarımız arasın- da kalkan, lazer gibi etkili si- “lahlar var ama bir defada bunlardan sadece birisi aktif durumda kalabiliyor. İlk aşamanın sonuna ulaş- mayı başarırsak düşman Üssü- nün duvarında kocaman bir 40 hasara uğrarsa oyun sona ereceklir. Oyunun Değerlendirmesi: Accolade / Disk delik açmamız gerekiyor. Bun- dan sonra bir labirent şeklin- deki yol şebekesinde konirol odasını arayacağız. Ancak İşi- miz hiç de kolay değil. Çünkü her biri son derece usta nişan- ci olan düşman askerleri yolu kontrol ediyor. Bu da yetmiyor- muş gibi elektrik bariyeri daha fazla ilerlememize engel olu- -yor. Bu bariyerden kurtulabil- mek için koridorun sonundaki GRAFİK : 9 SES :9 ZORLUK : 8 DEĞER. :9 GENEL :9 düğmeyi yok etmek lazım. Bulunduğumuz bölümdeki kontrol odasını yok etftikten sonra sıra İlkine göre çok da- ha iyi korunan ve yol şebeke- si daha karmaşık olan ikinci kontrol odasını yok etmeye geliyor. Yedinci düzeyde bizi ateş topları bekliyor. İşin ilginç ta- rafı bu ateş toplarını bir cana- var üflüyor.