1 Eylül 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

1 Eylül 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

ahramanlarımız Rick ve Mary, Dünyalı iki uzay yol- cusu. Her ikisi de uzaylılar ta- rafından hapsedilen bazı mahkümları kurtarmaya çalı- şacak. Oyunun başında konirol et- mek istediğimiz kişileri seçece- ğiz. Bundan sonra İlk gemiye aktarılacağız. Kahramanlarımız ekranın her yönüne İlerleyebiliyor. Kontrol edeceğiniz oyuncula- ri yukarıdan bakar şekilde İz- leyebilirsiniz. Kahramanlarımız mahkümları aramak için uzay gemisini araştırırken bir yan- dan da fazladan silah bulma- ya çalışacaklar. Bu oyunu özellikle iki kişi oy- narsanız son derece eğlene- bilirsiniz. Çünkü oyunda İki ayrı karakter var, İkinci oyuncu bir- birleriyle yardımlaşma şansı- na sahip. Ne yöne gideceğinizi bul- mak için kara kara düşünme- ye gerek yok. Çünkü uzay ge- misinin duvarlarında çeşitli 32 haritalar bulunuyor. Mahkümları size umutsuzca el sallamalarından tanıyabilir- siniz. Eğer bir sonraki kademe- ye geçmek istiyorsanız, bütün bulacağınız mahkümları top- lamanız gerekir. Hapishane duvarlarında çeşitli harfler ve soru işaretleri göreceksiniz. Soru işaretlerini toplarsanız fazladan puan alırsınız. Harfler çeşitli silahları temsil ediyorlar. Eğer oyunu bitirme şansına sahip olmak isterseniz, toplayabildiğiniz kadar lazer ve alev püskürtü- cü toplayın. Ancak unutmayın ki, bazı silahlar diğerlerinden daha güçsüzdür. Burak Kiper Oyunumuz yedi kademe- den oluşuyor. En son kademe- de sizi son derece büyük uzaylı bir yaratık bekliyor. Eğer tüm mahkümları kurtarmayı başarıp uzaylı yaratığı da yok ederseniz, oyunun sonunda kurtardığınız tüm mahkümlar tarafından kutlanırsınız. Bu tür oyunların çoğunda ol- duğu gibi, zamana karşı amansız bir mücadeleye gir- meniz gerekiyor. Eğer bir ka- damedeki mahkümları za- man sona ermeden kurtarma- yı bDaşaramazsanız, UZay ge- misi kendini yok edecektir. Hiç olmazsa bir kere olsun geminin havaya uçmasına izin vermenizi tavsiye ederim. Çünkü turuncu renkli ateş top- larının ekranda uçuşması gö- rülmeye değer. Oyundaki ses efektleri ve