1 Eylül 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 46

1 Eylül 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 46

Ziya BAYMAN'ın notu: Bize gelen mektuplardan anladı- ğımız kadarıyla Commodo- re dergisinin şu anda en çok beğenilen köşelerinden biri olan Macera Peşinde'- nin yazarı Can Öztür şu sı- ralar tatile çıktığından bu ay sizlere adventure tanıtımı Geçen ay çözümünü verdiğim Hulk'tan sonra bu ay da size Spider- man'ın yollarını göstereceğim. Bu arada bana oyunun çözümünde bü- yük yardımı dokunan Halil Eligür'e çok teşekkür ediyorum. Spiderman, Scott Adams'ın Inc- redible Hulk'tan sonra yazdığı ikin- ci adventure. Bu bakımdan her iki oyunun birbirine benzemesini doğal karşılamak gerek. Spiderman'de de amaç Hulk'ta olduğu gibi mücevher toplama ve bunları bir yerde sakla- maya dayanıyor. bunun yanında her iki oyunun kahramanlarını Marvel çizgi ramanlarının en çok tanınan tipleri oluşturmakta. Bizim oyunu- muzda Spiderman'in kendisinden başka on değişik tip yeralmış ancak karakterler arası iletişim bütün Scott Adams adventure'larında olduğu gi- bi çok az. Aslında zaten buna fazla gerek de yok çünkü Madame Web dışında diğer tipler Spiderman'ın can düşmanları ve hemen yokedil- meleri gerekiyor. Scott Adams ad- venture'larının diğer özelliklerini ge- çen ay yayınlanan Hulk çözümünde anlatmıştım. Dileyen okurlarımız oradan tekrar okuyabilirler. Şimdi gelelim oyunun çözümüne. 46 yapamıyoruz. Ancak bunun yerine Can'ın, tatile gitme- den önce bize bıraktığı Spi- derman adlı adventure oyu- nunun tam çözümünü bula- caksınız. Ayrıca, adventure merak- lisı okurlarımızdan bazıları sık sık dergimize telefon KN ee e Hazırlayan: Can ÖZTÜRK ederek Can Öztürk'e adven- ture'lar hakkında sorular sormak istediklerini belirti- yorlar. Maalesef Can arka- daşımız sürekli olarak der- gide bulunmadığından bu tür isteklerin bundan böyle mektupla yapılmasını siz- den rica ederiz.