1 Eylül 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34

1 Eylül 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34

ğara adamlarına karşı tek si- lahınız kayalar. Daha sonraki kademelerde zaman ilerliyor ve orta çağla- ra geliyoruz. Bu zamanda ok ve yay kullanacağız. Ok ve yay da oldukça ağır silahlar. Düşman karşısında başarılı ol- mak için oku yaya yerleştirme zamanını son derece İyi he- saplamak lazım. Geldik vahşi batıya. Bu za- man diliminde düşmanlarımız kızılderililer. Etrafta dört nala koşan vahşi atlardan sakın- mak için yapabileceğiniz tek şey totem direklerine tırman- mak olabilir. Totem direklerine tırmanmayı başardığınızda kendinizi Chicago'da bula- caksınız. İşler burada biraz zorlaşıyor. Pencerelerdeki suç- luları vurmak zorundasınız. Bundan sonra sıra İkinci Dün- ya Savaşı'na geliyor. Sondan bir evvelki kademede New York kentinin metrolarında mücadele edeceksiniz. Buraya kadar olaylar bizim zamanımızda geçti. Ama en son kademe yörüngedeki uzay istasyonunda geçiyor. Oyunda kullanılan arka plan grafikleri yer yer çok de- taylı olarak hazırlanmış. An- cak ses efektleri oldukça ye- tersiz. Zaman zaman duyulan at sesleri, siren sesleri, motosik- let sesleri tek düzeliği gideri- Or. Oyunda eleştirebileceğimiz ikinci aksilik bütün İnsanların konirol ettiğimiz kişiye benze- mesi. Tek farklılık renklerin fark- li olması. Oyunun bütün kademeleri- ni görmek ve aynı zamanda oyuna alışmak İsterseniz boş- luk tuşana basın. Artık sonsuz hakkınız var. Ancak boşluk tu- şuna bastıktan sonra puan alamıyorsunuz. Oyunun Değerlendirmesi: CARL / Disket - kaset GRAFİK : 8 SES ) ZORLUK : 9 DEĞER : ©9 GENEL : 8 aleye kapatılmış olan Pe- ter ismindeki çacukları kur- taracağız. Kahramanımızın adı Mac. Çocukları serbest bırakmak için duvarda asılı duran yüzle- re yumruk atmak gerekiyor. Bu işlemden sonra kurtulan ço- cuklar etraffa dolaşmaya başlıyorlar. Mac onları topla- yıncaya kadar çocuklar etraf- ta dolaşmaya devam ede- cekler, Yolculuğunuz boyun- ca çocukları hapseden düş- manınızın adamları size saldı- racak ve enerjinizi emecekler. Enerji durumunuzu enerji Çu- buğundan anlayabilirsiniz. Mac'ın yumruğu kuvvetli ol- duğundan tek bir vuruşla sal- dırganlardan birini duvara çarpabilir. Yumruk atmak için ateş tuşuna basmak yeterli. Eğer Mac altı çocuk kurtar-