1 Eylül 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

1 Eylül 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

Veya içinde eşya olması ge- rektiğini sandığınız bir sandık- tan hayaletler çıkacağını öğ- renebilirsiniz. Ancak hemen uyaralım, bu kâğıtların bazıları tuzak, Mese- la üzerinde 13 yazan bir kâğı- da rastlarsanız bulunduğunuz kademeyi tamamlamak için size sınırlı bir zaman verilir. Eğer çıkışa giden en kısa yolu bulamamışsanız bir hayatınızı kaybettiniz demektir. Bazı kademelerde sizden evvel burayı ziyaret etmiş kim- selerin mesajlarını bulabilirsi- niz. Bu mesajları çok dikkatli okuyun. Çünkü daha sonraki kademeye geçebilmek için bunlar hakkında sorulacak soruları cevaplamak zorun- dasınız. Bu oyunumuzun çok önemli bir özelliği daha var. Eğer oyundaki yerleri öğrendiyse- niz yeni yerler düzenlemeniz mümkün. Bu özellik sayesinde kendinize yüzlerce yeni kade- me hazırlayabilirsiniz. Hücrelerin renklerini verebi- lir, duvarlarını yerleştirebilirsi- niz. Çeşitli eşyalar koyabilirsi- niz. Canavarları seçip, hızları- nı, hasar verme mikfarlarını ve öldürme kapasitelerini ayarla- yabilirsiniz. Oyunun Değerlendirmesi: Electronic Arts / Disket - kaset GRAFİK : 8 SES , ZORLUK : 9 DEĞER : 8 GENEL 8 Ölüm yarışlarının onuncu yıldönümündeyiz. 1990 yılından beri bu yarışın çılgın yarışçıları büyük bir öfke İçin- de önlerine geleni yok etme- ye başladılar. Oyunun başlaması ile birlik- te ilk olarak yarışacağınız ara- bayı seçin. Seçiminizi dört ay- ri model araba arası. idan ya- pabilirsiniz. Ekranın sol üst köşesinde aracınızın hız göstergesi bulu- nuyor. Buradan aracınızın mil cinsinden hızını öğrenebilirsi- NİZ. Ekranın sağ üst köşesinde kalan araba sayınız veriliyor. Sol alt köşesinde o ana kadar topladığınız puan yazılı. Sol üst köşede aracınızın kalan yakıt miktarı veriliyor. Sağ alt köşe- de bulunduğunuz kademeyi bitirmek için yok etmeniz ge- reken motosiklet sayısını öğre- nebilirsiniz. İlk kademelerde arabalar ve motosikletler sadece arka- nızdan geliyorlar. Ancak da-