1 Eylül 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 42

1 Eylül 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 42

li olmadığını anlamaya başlı- yorlar. İşte bu andan itibaren tuzaklar başlıyor. Başka bir şe- kilde söylemek gerekirse ra- kipleriniz artık hiç de dürüst ol- mayan yollara başvuruyorlar. Bu tuzaklardan kurfulabil- mek için bütün kabiliyetinizi, becerinizi kullanıp şansınızın da yardımıyla sizi bekleyen çeşitli tehlikelerden kurtulma- ya çalışın. Karşınıza çıkacak yüzme ha- vuzları son derece tehlikeli olacaktır. Çünkü Pacey yüzme bilmez. Havuzdan başka, geçtiğiniz yerlerde bulunan yarıklar da son derece tehlikeli olabilir. Yarıklardan geçebilmek için kütükleri kullanmak zorundası- nız. Ancak kütüklerin üzerin- deyken hayaletlerle savaş- manın son derece zor olduğu- nu unutmayın. Buraya kadar hep Pacey için kötü olaylardan bahsetlik. Ancak ilk Pacman oyununda bulunan vitamin hapları bu oyunda da var. Bu haplar kahramanımıza kuvvet veri- yor. Haplardan birini yediği- nizde hayaletleri rahatlıkla yok edebilirsiniz. Bunun karşı- liğı olarak on saniye için bir ödül kazanırsınız. Bu ödüllerden başka ödül- ler de almanız mümkün. Me- sela görünmezlik şapkaları ve uçan sihirli ayakkabıları bu ödüllere örnek olarak verebi- liriz. Dört kademeyi de tamam- lamayı başardığınızda periler kraliçesi tarafından bir çift si- hirli ayakkabı ile ödüllendirile- ceksiniz. Bu ayakkabılar yol- culuğunuzun diğer kısımlarını daha hızliı olarak tamamla- manızı sağlar. Oyunun Değerlendirmesi: ©ulceksilva / Disket - kaset GRAFİK : 7 SES : © ZORLUK : © DEĞER : 6 GENEL : © 42 illar boyunca gezegğeniniz- deki insanlar uzay savaşla- rında kullanılmak üzere çeşitli silahlar geliştirdiler. Gezegeninize komşu bölge- de yaşamakta olan uzay kor- sanları silah depolarını Dasa- rak bütün silah ve değerli eş- yaları aldılar. Korsanların si- lahları almalarının en büyük sebebi bu silahları yapacak bilgi ve yeteneğe sahip olma- maları. Silahları çalınan federasyon doğal olarak silahları geri is- temekte, Silahları geri alabile- cek yeteneğe sahip görüldü- ğünüzden bu İş size verildi. Amacımız uzay korsanları- nın yapay dünyalarına sızıp çalınan silahları ve eşyaları geri almak. Kontrolünüz altındaki gemiy- le korsanların yapay dünya- sında tehlikeli bir yolculuğa gi- rişeceksiniz. Ancak bu dünya- yı biraz bilmeden yola çıkmak oldukça tehlikeli olur. Yapay dünyada ilerleyeceğiniz yol- lar tam bir labirente benziyor. Ama kesintisiz devam ediyor. Bu dünyadaki yer çekimi ol-