1 Eylül 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 36

1 Eylül 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 36

mayı başarırsa kısa bir süre için bütün düşmanlarına gö- rünmez hale geliyor. Düşmanımızın diğer yardım- cılarından başka Bajo, düş- manın ateş gücünü yüksellti- yor. Parjo, üzerimize elma atıp, bağırıyor. Bundan başka düşmanın birkaç türde bize engel olmaya çalışan yardım- cıları var. Bütün bu engelle- melere rağmen kahramanı- mız görevine devam ediyor. Yola devam edebilmek için karşınıza çıkan kapıları veya duvarları yıkmanız gerekecek. Yol üzerindeki köprülerden geçebilmek için taşıyıcıların harekete geçirilmesi lazım. Oyunumuz dört kademe- den oluşuyor. Her kademenin sonunda dans eden ve kendi kendilerini yenileyen düşman- lara rastlayacaksınız. Bunları etkisiz hale getirip bir sonraki kademeye geçmek İsterseniz düşmanları devamlı olarak yumruklayın. Oyunun zorluk derecesi faz- la yüksek olmadığından son kademeye gelip oyunu bitir- mek oldukça kolay oluyor. Oyunumuz bir uzay İstasyo- nunda geçiyor. Ancak bu uzay istasyonu son derece büyük ve karmaşık bir yapı. Uzay istasyonundaki detay- lar oldukça güzel yapılmış. Kayarak yana açılan kapılar, 36 bilgisayar terminalleri, detay- lardan bazıları. Uzay İstasyonunda yaşayan görevlilerin birçoğu bilinme- yen bir sebepten dolayı Öl- müş. Bizim görevmiz kurtulan- larla bağlantı kurup, çeşitli eş- Oyunun Değerlendirmesi: US Gold / Kaset - disket GRAFİK : 7 SES ı 7 ZORLUK : ©6 DEĞER : 6 GENEL 6 ya alışverişinde bulunarak Pandora uzay İstasyonunun 200 yıllık görevinde elde edi- len bilgileri bulmak. Bundan sonra uzay istasyonunun bilgi- sayar sistemini devre dışı bıra- kıp İstasyonu hurdaya çıkara- CÜALSINIZ. Kimlik kartları bu uzay istas- yonunda son derece önem taşıyor. İstasyonda karşılaşa- cağınız ilk kişi bir anda toza dönüşecek. Eğer onun kimlik kartını almazsanız sizin de akı- betiniz pek farklı olmayacak. Ekranın sol alt kısmında taşı- makta olduğunuz eşyaları gö- rebilirsiniz. Kimlik kartları, silah- lar ve diğer ticari eşyaları boş- luk tuşuna basarak karşılaştı- ğınız kimselerle değiştirebilirsi- niz. Boşluk tuşuna bastığınızda karşınıza sahip olduklarınızı gösteren ekran çıkacak. Uzay istasyonunda dolaşıp çeşiftli insanlarla karşılaşırken, birçok eşyanın kullanılışını keş- fedeceksiniz. Mesela bilim adamları size çok önemli bir kitabın geri götürülmesinde yardım edecekler