1 Eylül 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 7

1 Eylül 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 7

mesi gerektiğinden, IRT görevlileri çocukları makinelerin başından ayırmak için çok uğraşmak zorun- da kaldılar. Birinci bölümün çekil- mesinden sonra çocuklar yeniden bilgisayarların etrafına toplandı. Programın sunucuları, bilgisayarı kısaca tanıttıktan sonra dergimizin yayın yönetmeni A.Ziya Bayman'la kısa bir söyleşi yaptılar. Ardından çocuklara bilgisayarlarla ilgili çe- şitli sorular soruldu. Bazıları bilgisa- yarı daha evvelden tanıdıklarını, oyunlar oynadıklarını, ders çalıştık- larını anlattılar. Hepsi, evlerine bil- gisayar alınmasını istediklerini be- lirttiler. Sunucunun, “bilgisayarla neyi keşfetmek istersiniz?” sorusuna gayet bilgiç bir fadeyle “dünyayı” şeklinde cevaplayanların yanı sıra “hiç düşünmedim” diyenler de var- dı. Daha sonra TRT'ciler çocukları yine makinelerin başından uzak- laştırmak için büyük çabalar sarfet- tiler ve programın başka bölümle- rinin çekimine geçildi. Programın ikinci kışkırtıcısı olan Temel Reis'in bir eşekle oynadığı kısa bir bölüm- — RAM CARD : Bilgisayarınız için Commodore'larınız için SADECE DİSKET FİYATINA den sonra Kosko Helvacısı'nin kür- muş olduğu tezgahta çocuklara tahin helvasının nasıl yapıldığı an- latıldı. Ardından çeşitli helvalar da- gıtıldi. Programın çekim orkesitra eşliğinde söylenen şarkılarla sona erdi. Teleteknik ekibi de çocukların yo- ğun ilgisi ve sordukları yüzlerce so- ru arasında, “bilgisayarlı bir Türki- ye'ye doğru“ hedefine uygun bir etkinlikte bulunmuş olmanın muflu- luğu içinde toparlandı ve şirkete geri döndü. Amiga Oyunları disket dahil.................... 5.500.- Commodore Oyunları disket dahil. Commodore Oyunları kaset dahil.. Toplam 8 oyun disket dahil .. 122 bloka kadar olan utility ve programlarınızı bir tuşa basarak kartuşa aktarabilir, saklayabilir. dilerseniz programlayabilirsiniz. Epson Gx80 printerlerinizi PC uyumlu bilgisayarla kullanabilir- siniz. AYRICA Zengin oyun, eğitim, müzik, çizim ve ış programları 12'lik, 20'lik süper paket programlar Disket kutuları, yazıcı şeritleri. sürekli form ve etiket. bilgisayar örtüleri. # Süper Freez Machine ve yeni kartuşlar bizde. Toptan veya Perakende Avrupa Joystickler ' Bürpriz -..2.500.- .2.000.- ...................... 3.000.- NOT: Hardware ve Software ürünleriniz için broşür iste- yin. Siparişleriniz posta ödemeli olarak gönderilebilir.