September 1, 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38

September 1, 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38

ölçüsüyle yaklaşık üç dakika ediyor. Çöp yok etme odaları ölü- me başka bir sebep teşkil edi- yor. Bu odaların duvarları bir- birlerine doğru yaklaşarak arada ne kalırsa ezip yok edi- yor. Mekon uzay gemisinin belli başlı özelliklerini bilmek oyun- da başarılı olabilmek için ge- rekli: Vantilatörler: Gemni içindeki hava akımını sağlamak için kullanılıyorlar. Hava akımları sayesinde gemi içinde daha kolay ilerleyebi- lirsiniz. Ancak hava akımına karşı ilerlemenin oldukça zor olduğunu da unutmayın. Kuvvet Alanı: Kuvvet alanı bulunduğu böl- meyi kapayıp geminin o bölü- münü korumaya alır. Bu alan- lar gemide bulunan dört kuv- vet alanı jeneratörü tarafın- dan besleniyor. Lazerler: Lazer topları hızla enerjinizi emerler. Bunlardan elinizden geldiği kadar kaçınmaya ça- İlşın. Hava Asansörleri: Düşman muhafızlarının da- yunumuzun konusunu fok balıkları tarafından bulu- nup yetiştirlen genç bir kız oluşturuyor. Kızın adı Vixen. Vixen, Granath adlı geze- gende yaşıyor. Ayrıca bu ge- zegende birbirinden korkunç canavarlar da var. Vixen çocukken terkedilmiş ve foklar tarafından yetiştiril- miş. Bu yüzden kahramanımız yarı kadın yarı fok. Bulunduğu ortamdaki canavarlardan kurtulmak için elinde sadece 38 gıtılmasında kullanılıyor. Suni Yerçekimi Jeneratörleri: Bu cihazlar normalde zarar- sızdırlar, ancak garip hareket- lerle ilerlemenize neden olur- lar. Kapılar: Bu kapıların üzerine ateş ederseniz birkaç saniye için açılırlar. Siz geçtikten hemen sonra tekrar kapanırlar. Kuvvet Alanı Jenaratör Bilgisayarları: Bu bilgisayarlar gemi çevre- sindeki akımı kontrol ederler. Bunları yok etrmmek mümkün- dür. Çöp Öğütücü: Gemideki çöplerin yok edil- mesi için kullanılırlar. Bu oda- lardan geçerken çok dikkatli olun. Oyunun Değerlendirmesi: CARL / Disket - kaset GRAFİK : 9 SES 56 ZORLUK : 8 DEĞER : © GENEL : 8