1 Eylül 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 57

1 Eylül 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 57

5 — / | ) ve hacim hesaplamaları konularının anlafımı ve test- lerinden oluşan yedi bölümlük üç kaset. - Anadolu Liselerine Giriş ................ 15.120 TL. Yüzer soruluk üç kasetten oluşan bu paketteki ka- setlerin ön yüzünde zamanlı, arka yüzlerinde açık- lamalı testler yeralmaktadır. İşlenen dersler: Türk- çe, Sosyal Bilgiler, Din Kültürü ve Ahlâk Bilgisi, Ma- tematik, Fen Bilgisi. Yazan: Osman Ongun. Illi- ORTAOKUL EĞİTİM PA- KETLERİ - Ortaokul Matematik Denklemler ..... 6.720 TL. İki kasette değişik test programlarından oluşmuş matematik paketi. - Türkçemiz | ........ .. eee A 15.120 TL. - Ses bilgisi, Kelimelerde Yapı, Kelimelerde Anlam, İsimler, Sıfatlar, Zamirler, Filler, Ek Fiil, Bileşik Fiil, Fiilimsiler konularında konu anlatımından sonra 40'ar soruluk test programlarının olduğu üç kasetlik paket. Yazan: Osman Ongun. - Türkçemiz || ........... çe Daeanar 15.120 TL. Zarflar, Edat, Bağlaç, Unlem, Cümle, Fil Çatısı, Ya- zım, Noktalama, Deyimler-Atasözleri, Nesir, Nazım konularında konu anlatımından sonra 40'ar soruluk test programlarının olduğu üç kasetlik paket. Yazan: Osman Ongun. - TÜKkçemiz D <.hi aa ee cark a aeni 15.120 TL. Test programlarının yeraldığı üç kasetlik paket. Yazan: Osman Ongun. - BİLÇAĞ Orta | Matematik .............. 12.320 TL. Kesirler, standart form, sayı tabanları, en küçük or- tak bölen, en büyük ortak bölen, çarpanlara ayırma, kümeler ve testlerden oluşan 2 kasetlik program pa- keti. - BİLÇAĞ Orta ll Matematik ............. 12 320 TL. Ortalama, hız, orantı, değişme, denklemler, grafikli çözümleri konularından ve testlerden oluşan 2 ka- setlik program paketi. - BİLÇAĞ Orta Ill Matematik ............ 12.320 TL. Yüzdeler, maliyet fiyatı, satış fiyatı, basit faiz, faiz- ler konularından ve testlerden oluşan 2 kasetlik prog- ram paketi. - Orta ll Fen Bilgisi ............. .eee 22.400 TL. Konuların grafiklerle işlendiği ve çok sayıda soruyla konu öğretiminin pekiştirildiği, beş kasetten oluşan eğitim paketi. Yazan Hatice Ongun. - Fen Liselerine Giriş ................eee 15.120 TL. 3 kasetten oluşan, kasetlerin ön yüzlerinde zamanlı testin, arka yüzlerinde açıklamaların yeraldığı, yüzer soruluk testler. Yazan: Osman Ongun. IV- LİSE-ÜNİVERSİTE SINAVLARINA HAZIRLIK - Lise Sözel Türkçe | ...............ei 15.120 TL. Üniversite sınavına hazırlanan gençlerin anadili eği- timine yönelik olarak hazırlanmış; ses bilgisi, şekil ek fiil, bileşik fiiller, fiilmsiler konularının işlenip, ko- nularla ilgili 40'ar soruluk testlerin yeraldığı üç ka- setlik paket. Yazan: Osman Ongun. - Lise Sözel Türkçe l ................. 15.120 TL. Yazım, noktalama, deyimler, atasözleri, bağlaçlar, ünlemler, söz dizimi, fiil çatısı, zarflar, edatlar konu- larında hazırlanmış, konu anlatımından sonra 40'ar soruluk testlerin yeraldığı üç kasetlik paket. Yazan: Osman Ongun. - BİLÇAĞ Fizik Paketi | . 1, 2, 3, 4 . 25.200 TL. Hareket bilgisi uygulamaları, kaldıraçlar, makara- lar, eğik atış, elektrik dirençler, elektrik devreler, elektrik testleri, fen bilgisi testleri. Grafik anlatımlı dört kasetlik paket. - BİLÇAĞ Fizik Paketi ll 5, 6, 7, 8 ... 25.200 TL. Genel formüllerle uygulama, optik uygulama, op- tik test, dinamik (ağırlık, karışım, Arşimet Kanunu), kuvvetler, kuvvetler teorisi, kuvvetler testi. Uygula- malı, grafik anlatım. Dört kasetten oluşuyor. - BİLÇAĞ Matematik Ill 1, 2, 3 ....... 15.120 TL. 2. derecede fonksiyonlar (çizimler, denklemler, kök- lerle katsayı arasındaki bağıntı); denklem ve eşitsiz- likler (1. ve 2. derecede bilinmeyen eşitsizlikler ve denklemler); çokgensel bölgelerin alanları (üçgen- dörtgenin alanın, pisagor bağıntıları, çokgen açı ba- ğıntıları); benzerlikler (dik üçgen benzerlikleri, ben- zer üçgen alanları, üçgenlerde benzerlik, benzerlik teoremleri) konularını işleyen üç kasetlik program ka- sedi. Rastgele sayılarla oluşan sonsuz sayıda sorularla öğrenciler sıkılmadan yarışarak çözebilirler. - BİLÇAĞ Biyoloji ............ ee 6.048 TL. Kas ve kemik yapısı, kan dolaşımı, beyin hastalık- ları konularının işlendiği bir kasetlik program. 57