1 Eylül 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

1 Eylül 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

müziğin de en az patlama sı- rasındaki ateş topları kadar güzel olduğunu belirtelim. Oyunumuzun iki kişiyle daha zevkli olacağını daha evvel de söyledik. İki ayrı oyuncu en iyi silahları almak ve en çok mahkümu kurtarmak için kıya- sıya mücadeleye girebilir. An- cak rakibiniz bir kademenin bitirilimesinde en büyük yar- dımcınız olacak. Her kademe- nin sonunda sizleri son derece çirkin ve güçlü bir uzay yara- tığı bekliyor. Emin olun bu ya- ratıkların hepsinin amacı aynı: Sizleri ne pahasına olursa ol- sun durdurmak. Her kademenin sonunda karşınıza çıkacak olan uzay- lların hepsi farklı türlere ait. Ama dediğimiz gibi hepsinin amacı aynı. Her kademenin sonunada si- zi bekleyen uzaylı canavarla karşılaştığınızda, genellikle birkaç hakkınız kalmış olacak. Bu sırada rekabeti bırakıp her iki oyuncunun birden silahla- rına sarılması gerekiyor. Çün- kü iki ateş arasında kalan ca- navarın yok olması daha ko- lay oluyor. İleriki kademelere geçtikçe geminin içi daha karmaşık bir hal alıyor. Dar köprüler, bataklıklar, elektrik birikintileri ve mahkümları kur- tarmak için yok edilmesi gere- ken kapılar, karşılaşacağınız engellerden bazıları. Bütün bunlar yetmiyormuş gibi de- vamlı olarak uzaylıların saldı. rılarına karşı koyabilmek için yapabileceğiniz tek şey hiç durmadan ateş etmek. Oyunun değerlendirmesi Ace / Disket - Kaset GRAFİK : 8 SES :8 ZORLUK: 9 DEĞER : 7 GENEL :7 B u oyunda vahşi batı, met- ro kavgaları, orta çağ sa- vaşı ve uzay savaşları birara- da. Kontrol ettiğimiz kişi ufak gö- rünüşlü bir insan.:Kahraman - mız koşabilir, tırmanabilir, sü- rünebilir, kayalar, el bomba- ları atabilir. Silah ateşleyip ok atabilir. Bu kadar farklı silah ancak içinde zaman kavramı- nı taşıyan bir oyunda olabilir. Oyunun yedi kademesi farklı zaman dilimlerinde geçiyor. Oyunun geçtiği değişik za- man dilimlerine göre farklı si- lahlar kullanabiliyoruz. Bunun anlamı oyunda İlerledikçe farklı farklı dövüş yöntemleri geliştirmeniz gerektiği. Oyunumuzun ilk kademesi tarih öncesi zamanlarda ge- çiyor. Bu zamanda kurtulabil- mek İçin dinazorları, mağara adamlarını öldürmek gereki- yor. Mağara adamları kaya- larla saldırıyorlar. Sizin de ma- 33