January 14, 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 27

January 14, 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 27

Tüli'den haberler Bahar havasındakiler Ankaranın güzel kadınlarından Günseli Fenmen, Paristen dön- dü: Arkasında beyaz chanel bir tay- yör, ağzında son moda "Thats life" şarkısı ve gözlerinde bahar havası... Günseli Fenmen, Parise, hürriyeti seçmek kararıyla gitmişti, o fakat kararı gerçekleşmemiş. Yeni yıla Sabahattin Fenmen ile birlikte, ba- har havasında girmişler. Bu haber dost çevrelerini çok sevindirdi. Bu yılbaşı, Pariste herkes bahar havasındaymış, söylendiğine (o göre. Ahmet ve Hayriye Neyzinin evindeki partide Gencay Sav ile Ergun Sav da yeni yılı beraber ve dostça kut- lamışlar. Ama onlarınki diplomatik bahar. Gencay Sav, Bükreş sefiresi' oluyor, soyadını değiştiriyor ve ko- casıyla da kötü kişi olmak istemi- yor. Yoksa, çok dar bir çevrede, karşı karşıya gelip selâmlaşmamak gibi garip durumlara düşecekler... Balayı havasındakiler yaz aylarında Yeniköy kıyılarında başlayan bir arkadaşlık, yeni yı- lın ikinci haftasında "mutlu son"a bağlanıyor. Uludağdan dönen Gönül Bilgisin ve Bülent Garan, haftanın içinde Çarşamba günü yapılacak ni- kâh töreninden sonra, balayını ge- çirmek üzere yine Uludağa gidecek- ler. Ancak, Uludağda tipi olduğu i- çin, sonun ne olacağı bilinmez. Bu yıl, Uludağda balayı yaşayan- lardan biri de Müzeyyen Senardı. Senar, genç kocasıyla çok mutlu görünüyordu. İstanbuldan Dr. Muh- terem Gökmen ve eşi, Ankaradan Ülkü ve Hasan Vardar da başka bir balayı havasındaydılar. Dağ ta- tili, yeni ve eski, evlilere çok iyi gelmiş, maşallah. Hepsi de şehre neşeli döndüler. Eski hastalık B' yılın moda klübü, İstanbulda Play Boy, Ankarada Alpay. İs- tanbullular, bilhassa Sarperler, İ- pekciler, Kadir Has ve Çiftçiler gru pu, Play Boy'dan çok hoşlanıyor birçok partiyi bu klüpte sona erdi riyorlar. Ankaralılar için de Alpay, bütün gecelerin vazgeçilmez uğra ğı. Birçok grup, sabah kahvaltısın: Alpayda yapmazlarsa rahat edemi yorlar. "Ertesi gün nasıl çalışıyor lar?" diye sorulacak olursa, Sauna ya gidiyorlar. Ankaranın güzel man- kenlerinden Tülin Okan, Dışişleri- den Adnan Bulak, Melih Akbil, eşi Güneş Akbil, İlter Türkmen ve eşi, CHP'den Coşkun Kırca, Gün- doğdu Akkor ve eşi, aktör Gen- co Erkal ve arkadaşları, Neda ve Engin Baraz, Tekelioğlular, Aydın ve Yasemin Tanbay, Can ve Hatice Okan, Hikmet ve Türkân Pi- rinçcioğlular, Cüneyt ve Ayten Gök- çer de Alpayda çok görünüyorlar. Bazı gruplar yapışık kardeşler gibi, birbirlerinden hiç ayrılmıyorlar. İl- ter Türkmen ile Çoşkun Kırca da öyle... İlter Türkmene "Hariciyenin köprüsü" diyenler de var. Çünkü bir Kırca ve Türkmen aileleri Alpayda eğleniyorlar Anlaşanlar buluşurlar 14 Ocak 1967